Mary-Kay

Despre vânzări directe ca hobby, cu Mihaela Mihalache – de Cristina Bărănescu

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

Mary-KayDacă până acum am scris despre lideri din industria vânzărilor directe, despre cum poți să îți suplimentezi veniturile sau să atingi chiar independența financiară în acest domeniu, îmi doresc să vă prezint astăzi și alte fațete ale network marketingului. Și îmi doresc să o cunoașteți pe Mihaela Mihalache, consultant de frumusețe Mary Kay.

Mihaela are o afacere proprie în București, oferă consultanță de business în implementarea sistemelor informatice, afacere care îi asigură din punct de vedere financiar tot ce are nevoie. E posibil să vă întrebați deja ce ar putea să îi mai ofere o companie de vânzări directe. Pentru Mihaela, să folosească produsele Mary Kay și să vorbească despre ele este un… hobby.

„O doamnă mi-a arătat produsele Mary Kay în urmă cu doi ani și mi-au plăcut atât de mult încât a doua zi, când am participat la o ședință a unui client, le-aș fi recomandat tuturor creme hidratante”, povestește ea.

Pur și simplu iubește aceste produse, pe care le-a folosit și de care nu se mai poate despărți, iar a vorbi despre ele este pură plăcere și împărtășirea unei soluții pentru diferitele provocări ale tenului cu care se confruntă deseori doamnele și domnișoarele. Pentru că este consultantul lor de frumusețe. Mihaela le invită și le poartă ușor-ușor pe femei într-o călătorie imaginară împletită cu testarea produselor cosmetice, într-o oră de răsfăț pe care o merită orice femeie.

Au cucerit-o produsele și încă ceva, întâlnirea cu Mary Kay i-a schimbat scara de valori. Înainte de Mary Kay, Mihaela lucra într-o multinațională; acum are propria ei firmă: „Ce mi-a plăcut cel mai mult a fost filozofia acestei femei, ale cărei prime valori sunt: pe primul loc este Credința, pe al doilea loc – Familia și pe al treilea loc – Profesia. Până să cunosc compania Mary Kay am crezut că profesia este pe primul loc.”  Și le spune de fiecare dată celor din jurul ei povestea fondatoarei cunoscutei companii de cosmetice.  Cum a pus Mary Kay bazele unei companii care să dea putere și încredere în sine femeilor.

„Pentru mine Mary Kay este un hobby. De fapt, compania nici nu are încă filială în România. Îmi plac produsele și n-am cum să renunț la ele, pentru că le-am folosit și am văzut rezultatul. Eu nu mai am nevoie să merg la cosmeticiană decât poate pentru un pensat. Ce mi-a adus mie Mary Kay? Mai multă cochetărie, aș spune „, ne explică Mihaela relația ei cu compania și produsele Mary Kay.

Dacă mă întrebați pe mine, eu cred că atunci când compania Mary Kay va fi prezentă și în România, hobby-ul Mihaelei are șanse foarte mari să se transforme într-o afacere puternică. Asta deoarece am văzut pasiunea din ochii ei, iar atunci când faci ceea ce îți place și îți place ceea ce faci, atunci când crezi sincer în misiunea ta și a companiei cu care colaborezi calea de urmat devine evidentă și nimic nu te mai poate opri.

Personal, vă invit să descoperiți produsele cosmetice ale companiilor de vânzări directe. Le puteți testa înainte de a le cumpăra, cu ajutorul unui consultant, și, dacă totuși un anumit produs nu vi se potrivește, pur și simplu îl puteți returna sau schimba. Vă doresc o primăvară frumoasă și… mai multă cochetărie!

PS:  Dacă pentru dumneavoastră MLM-ul este un hobby, nu așteptați de la acesta să vă aducă rezultatele unei afaceri! Dacă vă doriți rezultatele unei afaceri, priviți și acționați în MLM ca într-o afacere.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar