huffpost interview

Despre succes, cu Rick Goings, președintele Tupperware

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

huffpost interviewRick Goings, președintele companiei Tupperware de peste 10 ani,  a acordat un interviu pentru Huff Post Live, în care a răspuns întrebărilor legate de calea sa spre succes.

Istoria lui în domeniul vânzărilor directe a început devreme. La 24 de ani a fondat una din primele companii de acest gen cu sisteme de securitate din SUA. Apoi a fost cooptat de Avon în 1985 şi a avut o carieră strălucită care a culminat cu funcţia de preşedinte al Avon SUA, iar din 1992 s-a alăturat Tupperware.

Prima decizie importantă pe care a luat-o a fost să se mute în New York, apoi a călătorit datorită funcţiilor ocupate în Europa şi Asia,  schimbându-şi optica asupra vieţii, dar având mereu în prim-plan ideea de ‘oportunitate pentru oameni’. De-a lungul carierei, Rick a avut parte de mulţi mentori, care l-au învăţat că poţi să ai succes (ca şi companie) şi să le fie bine oamenilor în acelaşi timp sau, cum ar spune Bruce Springsteen, ‘Nimeni nu câştigă dacă nu câştigă toată lumea’.

Referindu-se la situaţiile dificile din timpul vieţii şi la pierderea locului de muncă, Rick susţine că ‘Ce nu te omoară, te întăreşte’ şi e important cum înveţi să te ridici. Exisă numeroase oportunităţi de realizare a veniturilor, în funcţie de preferinţele fiecărei persoane. Chiar dacă în primul an te vei concentra asupra finanţelor, după ce veniturile din Network Marketing vor deveni stabile, te vei gândi mai mult la motivaţia psihică. După ce îţi găseşti scopul, vei descoperi pasiunea care atrage ca un magnet oamenii care vor să acţioneze către tine.

Meditaţia este o unealtă care l-a ajutat pe Rick Goings de-a lungul timpului să se relaxeze, luându-l ca model pe tăcutul George Harrison de la The Beatles . Exersează meditaţia în fiecare zi şi îi sfătuieşte şi pe colaboratorii lui să-şi găsească timp să facă asta.

Tupperware a fost aleasă din nou drept cea mai bună companie angajatoare din Florida Centrală, înaintea Disney şi a altor companii de succes. Rick susţine că asta se întâmplă datorită definirii obiectivului, un mediu în care oamenii se respectă şi lucrează împreună, nu concurează.

Interviul integral îl găsiţi AICI. 

Sursa:  Live.Huffingtonpost.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar