eric_worre

Despre principiul uşii de intrare – de Eric Worre

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

eric_worreVi se întâmplă să înregistrați parteneri noi în afacerea voastră de network marketing și aceștia să nu facă nimic? Să nu se apuce de treabă așa cum v-ați așteptat? Dacă da, vă recomandăm clipul postat ieri de Eric Wore pe platforma sa, NetworkMarketingPro.

Aşa ceva nu este deloc neaşteptat, ci chiar ceva obişnuit, își începe Eric pastila de network marketing, arătând care este abordarea profesioniştilor vizavi de noii distribuitori:

Profesioniştii îi privesc pe noii distribuitori ca pe o uşă de intrare către alţi oameni, nu ca pe o destinaţie. Cu alte cuvinte, ei nu aşteaptă de la acea persoană să facă lucruri uimitoare, şi nici nu-şi pun în ea toate speranţele şi visurile. Ei speră, iar dacă se întâmplă, cu atât mai bine, dacă persoana se dovedeşte superactivă va fi minunat, dar profesioniştii nu se lasă la mâna norocului. Ei îl văd pe acel nou distribuitor ca pe o uşă de intrare într-o nouă lume întreagă, despre care sponsorul nu ştie nimic, deocamdată.

Să presupunem că sunt sponsor, te înscriu pe tine. Treaba mea este, parţial, să te motivez pe tine, dar mai ales ca tu să-mi prezinţi lumea ta. Tu eşti uşa de intrare a mea către o întreagă lume de prospecţi.

Aşa că ce o să fac cu tine? O să te întreb: cu cine o să-mi faci cunoştinţă astăzi? Cu cine putem să avem o întâlnire în trei astăzi? Cu cine putem să vorbim la telefon? Cu cine putem să vorbim? Hai să facem o listă şi, apoi, să vedem cum intrăm în legătură cu toţi acei oameni.

Dacă eşti frustrat pentru că nu mai ai prospecţi, tot ce ai de făcut este să înscrii un om, care îţi deschide calea către sute de alţi oameni. Dar treaba ta este să-l tratezi pe acel om ca pe o uşă de intrare. Iar apoi, când acei alţi oameni se înscriu, devin şi ei alte uşi de intrare.

Sursa: networkmarketingpro.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *