De la prospecti la clienti. Trei moduri de a-ti dezvolta afacerea

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Lista de contacte se valorifică atunci când se materializează în vânzări. Desigur, e ușor să interacționezi cu oameni noi și să îți crești astfel numărul de contacte, însă pentru proprietarii de afaceri mici este vital să încheie constant vânzări, mai ales în condițiile economice actuale. În acest sens, Direct Selling Education Foundation oferă trei modalități de a transforma o listă rece de contacte într-o listă caldă.

Fă o listă și verific-o de două ori

Indiferent dacă ești la începutul unei afaceri sau ai o afacere de mai mult timp, cu siguranță aloci mult timp pentru a căuta soluții de dezvoltare a acesteia. Din acest motiv, Direct Selling Education Foundation arată că e important să faci o listă cu toate persoanele care crezi că ar putea fi interesate de produsele sau serviciile tale. Începe invitând la un eveniment, un grătar sau o petrecere, spre exemplu, persoanele pe care le crezi cele mai interesate de ceea ce oferi. Scopul evenimentului nu este acela de a încheia o vânzare, ci de a îți prezenta afacerea presupușilor clienți. În timpul evenimentului poți stabili o întâlnire pentru mai multe informații, având grijă să nu devii presant. Persoanele interesate de produsele respective nu vor fi doar clienți, ci le vor recomanda și celor din jur. Și orice proprietar de afacere știe că recomandările fac totul.

Studiază domeniul de social media

Trebuie să recunoaștem că necesită destul timp să te ocupi zilnic de o astfel strategie, însă pentru proprietarii de afaceri mici e important să nu ignore acest mediu în care poate transforma prospecții în clienți. Asta nu înseamnă că trebuie să stai pe Facebook 10 ore pe zi sau să postezi pe Tweeter la fiecare 15 minute, ci să folosești rețelele de socializare pentru a-ți consolida relația cu persoanele de pe lista de potențiali clienți. Și poți face acest lucru oferind, spre exemplu, ponturi, soluții și informații utile despre produsele și serviciile tale prin canalele social media. Nu îți bombarda potențialii clienți cu oferte după oferte. Este calea cea mai rapidă de a-ți pierde clienții.

Nu renunța

Transformarea contactelor în clienți nu este ușoară și nu se va întâmpla în toate cazurile, însă cel mai rău lucru este să renunți. O să primești NU-uri, iar The Direct Selling Foundation spune că diferența o face cantitatea. Cu cât întâlnești mai mulți oameni, cu atât ai mai multe șanse să găsești noi clienți. E important să fii organizat. Ține evidența persoanelor pe care le întâlnești, oferă-le informații și intră în cercurile și activitățile care sunt importante pentru persoanele de pe lista ta de contacte. Rețeta succesului constă în a-ți păstra atitudinea pozitivă și a continua munca.

Sursa: Fox Business

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar