leaving-your-job

De ce pleacă oamenii din MLM?

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Creșterea afacerii este importantă în toate industriile. În mediul actual de afaceri, provocator, acest lucru este esențial. Cu toate acestea, creșterea este mai importantă în vânzarea directă decât este în multe alte industrii. Și acest lucru este în special valabil pe partea de dezvoltare a echipei de distribuitori, așa-numita „recrutare” – scrie Hakki Ozmorali, pe site-ul The World of Direct Selling.

Iată care sunt, în viziunea sa, cele mai frecvente cauze ale abandonului.

1)      Personal

Unii dintre cei care părăsesc acest business simt că nu se potrivesc. Fie că este un hobby, un mod de socializare, o sursă de venituri part-time sau o afacere full-time, acest lucru se poate întâmpla oricui. Atâta timp cât acesta este motivul „adevărat” și nu există nimic altceva în spatele lui, nu prea sunt multe de făcut din partea companiei pentru a inversa acest lucru. Dar ce se întâmplă dacă există altceva în spate?

2)      Sponsor

În unele cazuri, motivul plecării este sponsorul sau chiar toată linia superioară. Uneori, este vorba doar de neglijența pură a sponsorului, dar care are drept rezultat pierderea distribuitorului „recrutat”. În alte cazuri, acest motiv poate fi invocarea de către sponsor a unor venituri nerealiste. Chiar dacă acesta este doar un conflict de personalități între doi oameni, Hakki Ozmorali consideră că  pentru a elimina acest motiv există o mulțime de teme pentru acasă care se pot face de către conducerea companiei.

3)      Compania

Și da, uneori este și compania în sine cauza pentru care oamenii pleacă. Poate serviciile pentru clienți lasă de dorit, plățile comisioanelor dacă nu sunt făcute la timp, modificări frecvente de preț și/sau plan de compensare, pentru a numi doar câteva.

Hakki Ozmorali a ocupat posturi de conducere în Turcia în mai multe companii de vânzări directe (Country Manager la Oriflame, Herbalife, LR Health & Beauty Systems), se numără printre fondatorii Asociației Companiilor de Vânzări Directe din Turcia (1994), fiind pentru două mandate chiar vicepreședintele acesteia, iar acum oferă servicii de consultanță pentru companiile de vânzări directe.

Sursa: World of Direct Selling

Foto: careerealism.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar