De ce vor milenialii, cu adevărat, să nu mai lucreze pentru tine

De ce ar fi milenialii atrași de direct sales

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

De ce vor milenialii, cu adevărat, să nu mai lucreze pentru tineGuvernele din toată lumea se străduiesc să deslușească secretul prosperității antreprenoriatului. De la primul ministru japonez, cu angajamentul său de 50 milioane de dolari pentru promovarea antreprenoriatului feminin, la primul ministru Modi, cu invitația sa globală făcută antreprenorilor de a investi în India, competiția este mai mare ca niciodată pentru creșterea ratei deținătorilor de afaceri. Datele dintr-un recent raport Amway arată că 59% dintre tineri vor să renunțe la slujbă pentru a lucra pentru ei – un contrast acut față de realitatea lumii de afaceri, care înregistrează o scădere de 35%, din 1996, a nivelului de tineri antreprenori.

Problemele de infrastructură și economice, precum taxele (conform datelor AGER 62% consideră că sunt imposibil de gestionat), regulile și legile (66% consideră că sunt greu de respectat) și educația (64% cred că școlile nu dezvoltă abilitățile necesare) trag companiile înapoi. Unele țări încearcă chiar să atragă antreprenori străini, cum ar fi Estonia prin viitoarea sa viză nomadă digitală, care oferă e-rezidență și TVA de 20% pe profiturile distribuite. Timpul va decide dacă asta este suficient pentru a influența mințile tinere.

Pentru deținătorii de afaceri, toate acestea ar putea părea un trend pesimist al forței de muncă, mai ales că sunt din ce în ce mai mulți tineri, cu program de muncă de la 9:00 la 17:00, care renunță la slujbe pentru a deveni nomazi digitali. Studiul AGER indică trei zone (serviciul cu clienții, IT/infrastructură și resurse umane) în care tinerii antreprenori vor schimbări și în care deținătorii de afaceri pot acționa pentru a prinde o posibilă nouă creștere și noi relații pentru viitor.

Potrivit informațiilor AGER, 69% dintre mileniali preferă să lucreze cu clienții în persoană, nu digital. În lumea digitală în care trăim serviciul personal nu a murit, ceea ce explică parțial creșterea segmentului economic care se bazează pe servicii. Punerea în legătură a angajaților cu clienții nu îi ajută doar să observe impactul direct al muncii lor, ci și să gândească precum proprietarii companiei. O sabie cu două tăișuri dacă nu se fac training-uri și coordonări temeinice. Ce veste poate fi mai bună pentru zona vânzărilor directe? În definitiv, acest lucru se considera la un moment dat că va fi sfârșitul vânzărilor directe: digitalizarea va elimina relația umană directă. Multe companii de vânzări directe s-au pregătit pentru lumea digitală, dar faptul că milenialii își doresc contrariul e încă un atu în mâneca direct sales.

Milenialii s-au împărțit în jumătate atunci când au fost întrebați dacă țara lor de rezidență deține tehnologia pentru a face antreprenoriatul mai ușor. Astfel se ridică întrebarea – tehnologia afacerii tale ajută sau împiedică angajații? Dacă încă mai folosesc calculatoare din 2010, sau dacă nu te folosești de aplicații pentru măsurarea productivității ca Airtable sau Asana, poate a venit momentul pentru un upgrade masiv. BYOD este o variantă, dar s-ar putea să obții mai multe din strategii alternative.

În număr foarte mare, milenialii au răspuns că preferă să lucreze mai degrabă în zone urbane decât în rurale. Prin urmare, un ultimatum (vei lucra în locul X sau suporți consecințele) nu funcționează. Din fericire, vânzările directe le permite să lucreze unde vor. Cu 92% dintre mileniali care doresc să lucreze de acasă, îți poți permite să nu le… permiți? Cuplat cu upgrade-ul tehnologic menționat mai sus, cercetările arată că munca de acasă contribuie la creșterea productivității și a satisfacției angajaților. Din nou, vânzările directe au avantaj aici, putând să le ofere și aceste facilități.

Viitorul muncii este departe de a fi scris. Forța de muncă tânără arată clar că viitorul domeniului muncii va fi foarte diferit dacă vor avea ceva de spus în legătură cu asta. Companiile care se adaptează vor fi cu un pas înaintea celor care au rețineri în folosirea noilor instrumente și servicii pentru creerea afacerilor și forței de muncă a viitorului. Un lucru este sigur, flexibilitatea reprezintă esența viitorului multor afaceri, iar vânzările directe oferă suficientă flexibilitate.

Sursa: forbes.com

Sursa foto: sema.org

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar