Cum vin banii în MLM? Vezi aspectele de bază ale unui plan de compensare

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Un plan bun de compensare este unul dintre cele mai importante ingrediente ale rețetei succesului în network marketing, însă cum arată un plan de compensare bun? Pornind de la această întrebare, Direct Selling News oferă o analiză amplă, conținând aspectele de bază ale unui plan de compensare, ce ar trebui să încurajeze și ce ar trebui să evite acesta.

Un plan de compensare trebuie să încurajeze și să recompenseze 12 comportamente specifice, potrivit DSN:

  1. Consumul personal de produse sau servicii
  2. Vânzarea către clienți
  3. Promovarea oportunității financiare (sponsorizarea/recrutarea)
  4. Construcția unei echipe
  5. Instruirea și susținerea noilor veniți în echipă
  6. Dezvoltarea ca lider
  7. Dezvoltarea altor lideri dintre înscrișii personali
  8. Acordarea de sprijin altor lideri pentru a forma lideri
  9. Efectuarea unui minim sau depășirea unor cerințe minime de activitate
  10. Promovarea la un titlu sau rang superior
  11. Îndeplinirea unor cerințe minime pentru menținerea rangului
  12. Menținerea unui statut activ în afacere

Cerințe de calificare

Doar reprezentanții calificați câștigă bonusuri, cele mai des utilizate cerințe de calificare fiind:

–          Titlurile de recunoaștere

–          Menținerea cerințelor pentru fiecare titlu

–          Volumul personal de vânzare

–          Volumul de grup, echipă sau lateral

–          Volumul de vânzare al liniilor inferioare

–          Numărul persoanelor calificate dintre cei sponsorizați personal

–          Numărul persoanelor calificate din grup sau echipă

 

Modalități de plată a reprezentanților independenți:

–          Profitul din vânzarea personală a bunurilor sau serviciilor către clienți

–          Comisioane pe baza volumului de vânzare

–          Bonusuri pe baza volumului de vânzare al reprezentanților independenți recrutați direct sau indirect

–           Bonusuri pe baza altor realizări, printre care promovarea la un nivel superior sau promovarea la un nivel superior a altor distribuitori din grup

–          Bonusuri pentru start rapid, pentru volum de vânzare generat de noi reprezentanți într-o anumită perioadă de timp

–          Bonusuri plătite din sume care se împart între distribuitorii calificați

Vezi articolul complet al Direct Selling News

Foto: contact.salesforcesearch.ca

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar