how-to-sell

Cum să vinzi aproape orice

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

how-to-sellEști de acord că prezentarea clasică a produsului, indiferent de nevoile clientului este ineficientă? Iată un articol publicat de Forbes, care prezintă o abordare mai de actualitate, oferită de Huthwaite, o companie de coaching pentru vânzări cu sediul în Arlington, Virginia, cu nouă birouri în întreaga lume, inclusiv în Brazilia, Australia și Singapore. Această companie predă o metodă de vânzare dezvoltată acum 30 de ani de psihologul britanic în comportament, Neil Rackham, care a studiat mai mult de 35.000 de apeluri de vânzări în 40 de țări. Iată care este abordarea companiei:

1. Fă-ți temele înainte de a începe vânzarea. Dacă vinzi dispozitive medicale și clientul tău este un spital, află care sunt nevoile spitalului înainte de prima întâlnire.

2. Întreabă clientul despre obiectivele sale. Când vorbești prima oară cu un cumpărător, întreabă-l de ce are nevoie și cum vrea să folosească produsele tale.

3. Utilizează cercetările proprii pentru a pune întrebări eficiente. Acționează ca un facilitator pentru a-l ajuta pe cumpărător să afle mai multe despre modul în care ar putea folosi produsul.

4. Ascultă cu atenție! Vânzătorii care utilizează abordarea Huthwaite, cel mai adesea mai mult ascultă decât vorbesc.

5. Intervino ca și consultant. Fă clientul să simtă că obține sfatul unui expert care îl poate ajuta să-și îmbunătățească afacerea.

6. În cazul în care cumpărătorul are o echipă de cumpărători, abordează fiecare membru individual. Treci dincolo de șeful de echipă și cere fiecărei persoane să-și spună întrebările și preocupările.

7. Prezintă produsul tău ca o modalitate de a rezolva problemele cumpărătorului. Subliniază nevoile clientului peste calitățile produsului.

Sursa:  Forbes.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar