Bonus-recompensa-in-mlm

Cum să lansezi un bonus care produce rezultate în echipă

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

Bonus-recompensa-in-mlmRecunoașterile și bonusurile sau recompensele fac parte din viața mlm-iștilor. Sunt nenumărate acțiuni care pot fi recompensate de companii sau chiar de lideri, prin bonusuri suplimentare: vânzările, înregistrările de noi parteneri, reactivările partenerilor mai vechi, promovarea noilor produse. Iar aceste recompense pot fi lunare, trimestriale sau anuale.

Ești lider și te întrebi de ce merită să ții cont când faci o astfel de premiere suplimentară? Vezi, mai jos, câteva ponturi.

1. Asigură-te că totul e transmis clar și specific, de la ceea ce urmărești, pașii de urmat pentru a ajunge acolo și recompensa în sine.

2. Aliniază-ți obiectivele de echipă cu cele ale companiei. Vezi pe ce anume se focusează compania în momentul respectiv și fă în așa fel încât bonusul tău suplimentar să recompenseze un pas intermediar către scopul final. Dacă obiectivul tău și cel al companiei sunt diferite în acel moment, noua recompensă reprezintă doar bani pierduți, deoarece distribuitorii vor încerca să atingă ambele obiective, nefocusându-se într-un singur sens. Practic ambele recompense vor avea o eficiență redusă.

3. Recompensele trebuie să vină pe profilul majorității oamenilor din echipă. Ceea ce motivează anumiți oameni nu e valabil pentru toți. Călătorii, bani, mașini, cadouri, produse, reduceri la anumite produse, bijuterii, sunt doar câteva dintre exemple. Ele pot însemna ceva pentru unii oameni. Alții vor fi motivați de o insignă și o ieșire pe scenă sau de un produs gratuit. Există multe butoane motivaționale, iar noua ta recompensă nu va fi eficientă decât dacă are sens pentru suficient de mulți oameni din organizația ta.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar