Cum să îți pregătești distribuitorii să facă față eșecurilor

Cum să îți pregătești distribuitorii să facă față eșecurilor

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Cum să îți pregătești distribuitorii să facă față eșecurilorCum să îți pregătești distribuitorii să facă față eșecurilor și dezamăgirilor înseamnă în primul rând să admiți că afacerea ta nu este cea mai tare, compania ta nu este cea mai bună. Bun! Dacă ai reușit asta, atunci dă-ți seama care este unul dintre factorii importanți care pregătește calea pentru dezamăgirea la care vor fi supuși distribuitorii tăi. Este ceea ce americanii numesc „overselling”. Asta înseamnă că îți lauzi compania mai mult decât e sănătos, că o prezinți într-o lumină exclusiv pozitivă. Iar asta poate crea în mintea distribuitorului o iluzie, nu o realitate, și implicit un standard prea înalt de păstrat.

Soluția? Ce-ar fi să le spui celor interesați că firma ta nu este una perfectă?

Exact. Compania noastră nu a putut găsi computere care să ocupe toate pozițiile disponibile și a fost nevoită să angajeze oameni imperfecți, predispuși erorilor.

Hai să îi spunem noului distribuitor că compania noastră va face greșeli. Face parte din afacere și din viață. Totuși, putem adăuga că compania noastră rezolvă greșelile făcute în majoritatea cazurilor. Asta este tot ce cerem. O șansă rezonabilă pentru a ne putea dezvolta afacerea. Fundația reală a succesului nostru va veni din ceea ce facem noi, nu ceea ce face un birou corporatist de la distanță.

Un distribuitor care nu a crezut asta și-a dat demisia cu următoarele cuvinte:
„Acum afacerea mea este ruinată! Nu mi-am primit comenzile la timp și câteva dintre produse erau ambalate greșit. Întreaga mea carieră și afacere sunt la pământ din cauza acțiunilor unui singur angajat cu salariu minim dintr-un birou corporatist aflat la peste 3.000 km depărtare.”
Nu prea pare să fie un lider, nu?

Când ne pregătim distribuitorii pentru greșeala eventuală și, sperăm, ocazională din partea companiei, viața noastră devine și ea un pic mai ușoară.

Acum, când distribuitorul nostru va suna să se plângă că newsletterul său a ajuns târziu, îl informăm pur și simplu că asta este pur și simplu una dintre acele provocări care vin odată cu afacerea. Nu trebuie să ne apărăm în fața oricărei mici imperfecțiuni percepute în legătură cu compania noastră. Și nici nu trebuie să îi pavăm un drum fără refuzuri distribuitorului nostru.

Iar cea mai bună parte este că l-am pregătit realistic pe noul nostru distribuitor pentru lumea reală.
Fără exagerări, fără minciuni și fără false așteptări. Noul nostru distribuitor vede acum aceste probleme obișnuite ca pe niște probleme obișnuite, nu ca pe niște forțe ale răului care-ți distrug cariera.

Acum că noul nostru distribuitor are o imagine clară asupra drumului spre succes, poate porni la viteză maximă spre siguranța financiară.

Dacă vrei să afli mai multe despre importanța distribuitorului, citește și „Succesul în MLM, metamorfozarea DISTRIBUITORULUI în DĂRUITOR!„.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar