Uite cum să folosești Instagram în direct sales

Cum să folosești Instagram în direct sales – partea a 3-a

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Uite cum să folosești Instagram în direct salesOptimizarea canalului tău de Instagram pentru direct sales îți va aduce recompense enorme. De aceea ne-am decis să îți oferim câteva recomandări, cum să folosești Instagram în direct sales pentru a-ți mări veniturile. Ignorând chestiunile fundamentale ale marketingului pe Instagram, permiți competiției să aibă succes.

Marketingul pe Instagram îți crește traficul pe site și numărul de vizualizări lunare. Da, Instagramul este atât de puternic!

Iată mai jos finalul listei, începute în prima și a doua parte, cu câteva sfaturi importante pentru toți oamenii de marketing. Dacă încerci să vinzi produse din sfera de direct sales folosind Instagram, atunci vezi ce ar trebui să faci la final.

#5. Analiză & Optimizare

La final, analiza și optimizarea trebuie să fie o parte mare din strategia ta de Instagram. Sunt două tehnici de analiză diferite pe care trebuie să le înțelegi: Cantitativă și Calitativă.

Cantitativă
Iată unde poți măsura engagementul fiecărei imagini/fiecărui post. Creează (sau folosește aplicația de analiză) acolo unde poți calcula interacțiunea din fiecare post.

Măsura pe care o dorești va fi numărul de clickuri pe linkul din profilul tău.

Vei dori să știi câte dintre acele clickuri se convertesc într-un lead (cei care ți-au trimis un e-mail). Măsurătoarea cantitativă îți indică potențialul de venit. Atunci când fiecare dintre leaduri îți urmărește campania de marketing (sfatul #4) ai un punct de pornire bun.

Scopul tău este să faci campanii de Instagram eficiente. Deci cu cât adaugi mai multe date acestei analize, cu atât vei fi mai eficient.

· Ziua / ora la care ai postat

· Tipul de conținut — link, foto, video etc.

· Rata click-urilor pe link

Folosește această strategie pentru a crea o imagine a eforturilor care sunt profitabile și care irosesc timpul.

Calitativă

Analiza calitativă urmărește aspectele de marketing, nu cifrele. Și iată câteva întrebări cu care să începi.
– Ofer suficientă informație? Contentul pe care îl public îmi susține eforturile (conține suficient call to action?)?

Pot fi considerat un spammer?

Ofer valoare reală audienței mele?

Acest măsurători calitative trebuie luate serios în seamă. Oferi atenție suficientă serviciului pe care îl oferi sau vrei doar să faci o vânzare? Răspunsul la această întrebare este foarte important, pentru că oamenii știu să facă diferența între un om de vânzări și un om care dorește să aducă valoare.

Acest proces este unul lung. E mai ușor să promovezi produsele direct pe social media, însă timpul alocat în conținut de valoare îți va aduce un profit mai mare pe termen lung.

Sursa articol: blog.markgrowth.com

Sursa foto: iphone6pluscases.in.net

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar