Uite cum să folosești Instagram în direct sales

Cum să folosești Instagram în direct sales – partea a 2-a

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Uite cum să folosești Instagram în direct salesOptimizarea canalului tău de Instagram pentru direct sales îți va aduce recompense enorme. De aceea ne-am decis să îți oferim câteva recomandări, cum să folosești Instagram în direct sales pentru a-ți mări veniturile. Ignorând chestiunile fundamentale ale marketingului pe Instagram, permiți competiției să aibă succes.

Marketingul pe Instagram îți crește traficul pe site și numărul de vizualizări lunare. Da, Instagramul este atât de puternic!

Iată mai jos continuarea listei, începute în prima parte, cu câteva sfaturi importante pentru toți oamenii de marketing. Dacă încerci să vinzi produse din sfera de direct sales folosind Instagram, atunci continuă să citești.

#3. Identifică locațiile care fac profit

Opțiunile tale de monetizare pe Instagram sunt limitate când reprezinți o companie de direct sales. Majoritatea companiilor de profil nu permit afiliaților să cumpere spațiu publicitar. Citește regulile parteneriatului de afiliere. Sunt șanse foarte mari ca publicitatea plătită să nu fie permisă.

Deci ce ar trebui să faci?

Îți aduci aminte de sfatul #1? Call to action? Situația de afiliat îți dictează să folosești un call to action puternic într-o locație de profit.

Dar așteaptă. Nu posta link-ul de afiliat în această locație; în schimb, creează o oportunitate intrigantă de gratuitate. Scopul tău este să conduci publicul către conținut. Poți posta link-ul spre gratuitate pe Instagram sau pe orice altă rețea de socializare. Acest link va colecta adrese de e-mail de oamenii care doresc mai multe informații.

#4. Educă, oferă diversitate și repetă

După ce ai condus publicul către locația de profit trebuie să ai un plan de acțiune. Urmărește pistele care au vrut gratuitatea și transformă-le într-o vânzare.

Sugerăm o abordare care folosește trei caracteristici distincte.

Începe cu educația.

Cineva care dorește gratuitate ta este un căutător de gratuități. Dacă nu te pui la punct cu tot ceea ce înseamnă produsele tale valoroase, ei nu le vor cumpăra niciodată.

Oferă-le informația de care au nevoie și începe să clădești încrederea.

Oferă-le diversitate.

O punte fundamentală cu posibilul client se formează prin secvența de follow-up în mai mulți pași. Fă un plan de marketing care încorporează email marketing, reduceri, și grafice „cum să” cu potențial. Gândește-te la infografice care îi învață o nouă tehnică datorită produselor tale. Varietatea înseamnă, de asemenea, să incluzi, invitații la webinare sau alte evenimente live pe care le găzduiești. Aceasta este cheia pentru a-i aduce în pragul vânzării, Ceea ce funcționează pentru unii nu va funcționa pentru toți. Trebuie să ai suficientă diversitate pentru a capta vânzări de la multe personalități diferite.

Repetiție.

Oamenii trebuie să audă același mesaj în medie de 12 ori înainte de a-și face efectul. S-ar putea să te simți obosit să repeți informațiile despre produsul tău de nenumărate ori. E de înțeles. Dar trebuie să realizei că clienții tăi nu ș-au perceput de prima dată. Nici a doua sau a treia sau a patra dată!

Nu face greșeala să crezi că imaginea ta de tipul „înainte și după” de pe Instagram îți va aduce o vânzare. Scopul marketingului pe Instagram este de a sonda publicul și de a-l atrage în mediul în care se fac vânzările. Aici este locul unde discuți cu ei mereu și mereu. Dacă publicul ar fi auzit pitch-ul de vânzări de prima dată, ai fi avut deja mii de vânzări.

Din moment ce ăsta nu e cazul, este foarte probabil ca ei să nu fi fost receptivi la pitchul tău. Scoate-i din canalul de social media cu un call to action. Direcționează-i către o locație de profit. Fă o campanie de marketing variabilă și vorbește cu ei din nou, și din nou, și din nou.

#5. Analiză & Optimizare

Pentru a afla cum puteți analiza și optimiza campaniile pe Instagram, vă invităm să ne vizitați săptămâna viitoare pentru a 3-a și ultima parte a materialului.

Sursa articol: blog.markgrowth.com

Sursa foto: iphone6pluscases.in.net

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar