Cum sa creezi credibilitate in vanzari

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Când vine vorba de construirea credibilității, cuvintele cele mai puternice sunt ​​”Nu știu”, arată, într-un articol, Inc.com.

Mulți oameni de vânzări și cei mai mulți manageri cred că vor pierde credibilitatea dacă-și recunosc neștiința, mai ales despre ceva ce ei „ar trebui” să știe. Cu toate acestea, exact opusul este valabil în vânzări.

Admițând necunoașterea face mai credibil tot ce ai spus în rest. Asta vă evidențiază ca o persoană care nu se teme să spună adevărul, chiar și atunci când s-ar putea reflecta prost asupra sa.

Este inutil să spui doar „nu știu”, dacă nu e urmat de un plan pentru a descoperi informațiile care se cer, în cazul în care problema este cu adevărat importantă. Și veți fi judecat în funcție de respectarea promisiunii.

Iată cum stă treaba: oamenilor nu le plac atotștiutorii. Ei pot simți, de multe ori, la nivel intern, atunci când vrei să pari specialist. Chiar dacă sunt absorbiți atunci, când vor descoperi (ceea ce, de obicei, se și întâmplă) că au fost greșit consiliați, nu vor mai avea încredere în vânzător altădată.

Așadar, un “Nu știu, dar pot afla în x timp!” și transmiterea răspunsului la timp vă pot scoate din multe situații jenante și vă pot crea credibilitate în ochii clienților în același timp.

Sursa: Inc.com

 

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar