Japanese business woman manager of a multiracial business team

Cum să ai succes în vânzările directe: pasul 2 – recrutarea şi integrarea

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Japanese business woman manager of a multiracial business team

Companiile de vânzări directe care excelează în atragerea clienţilor şi în convingerea lor că au produse de calitate trebuie să facă faţă la o nouă provocare: recrutarea şi integrarea noilor oameni de vânzări. Echipa DSN a identificat tehnicile specifice pentru atragerea celor mai buni oameni în reţelele de distribuţie. Secretul principal este să-ţi dai seama când un consumator este pregătit să devină distribuitor. Există însă o adevărată strategie pentru a-l convinge. Iată cum trebuie să procedezi, potrivit DirectSellingNews.com.

Strategia nr 1 de recrutare şi integrare a clienţilor: transformă-ţi fanii în ambasadori

Prima regulă este ca distribuitorii să acorde o atenţie sporită clienţilor lor şi să ştie să îi asculte. Cine reuşeşte acest lucru are mari şanse să devină un bun recrutor. Ştiind că recrutarea este deseori legată de fericirea consumatorului, tehnica cea mai simplă este experimentarea produsului respectiv, pentru a-i întări celuilalt convingerea că va promova un lucru de calitate.

Când transformarea se produce, este cel mai adesea datorită faptului că clientul ajunge să cunoască bine produsul, să creadă în el şi să vrea să împărtăşească exprienţa lui cu alţii. Contează şi discounturile pe care firma le acordă, dar şi educarea distribuitorilor prin cursuri şi seminarii organizate. Companiile care au înregistrat creşteri semnificative sunt cele care s-au ocupat de aceste aspecte.

Strategia nr 2 de recrutare şi integrare a clienţilor: mesajul de bun-venit

Când clienţii fideli fac primul pas pentru a deveni distribuitori şi a-şi deschide propria afacere, au nevoie să simtă instantaneu că întreaga companie este gata să îi susţină. Cele mai tari firme de vânzări directe trimit emailuri de bun-venit, dând totodată acces la întregul portal. Noii distribuitori vor fi astfel angrenaţi în procesul online şi îşi vor pune în valoare propriul magazin, învăţând în acelaşi timp despre produsele specifice şi asimilând paşii iniţiali care le vor ghida calea spre succes.

Marile companii de vânzări directe transmit o documentaţie bogată împreună cu mesajul de bun-venit. Altele completează acest lucru cu materiale printate şi mostre efective, considerând că acest lucru este important chiar şi în epoca internetului pentru consolidarea succesului.

Strategia nr 3 de recrutare şi integrare a clienţilor: uneltele fizice şi digitale

Companiile folosesc o largă varietate de mijloace pentru a recruta şi susţine noii vânzători prin metoda directă, online. Rodan – Fields a creat o platformă pentru clienţi şi consultanţi, în care apar rezultatele şi oportunităţile de afaceri, popularizate pe social media. Firma din San Francisco, acum pe locul 33 în Top 100 mondial, a trecut total la dirijarea online a procesului de vânzare – cumpărare.

Strategia nr 4 de recrutare şi integrare a clienţilor: antrenamentul pentru vânzări

Companiile cele mai dinamice din domeniul vânzărilor directe ştiu că este nevoie nu doar de un mesaj clar, ci şi de training pentru a menţine mesajul proaspăt şi viu. Astfel, cele mai multe firme de vânzări directe oferă cursuri online unde distribuitorii pot învăţa regulile de bază şi pot fi impulsionaţi să meargă mai departe. Iar multe companii oferă şi training faţă în faţă, lunar, şi de două ori pe an fac întâlniri suplimentare sau trimit mesaje de susţinere.

Cu cât noii distribuitori învaţă regulile şi ajung la un anumit grad de succes, cu atât cresc posibilităţile de a-i fideliza în vânzările directe.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *