Refuzul, bariera din drumul spre succes

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Richard Fenton și Andrea Waltz, creatorii strategiei de construire a unei afaceri denumită ”Go for no”, vorbesc într-un material publicat pe Worldofdirectselling.com despre cum pot oamenii să transforme refuzul într-o oportunitate.

Adevarul este că nu poți îndepărta total refuzul în afaceri, susțin cei doi. În fiecare industrie, și mai ales în cea a vânzărilor directe, oamenii vor avea tendința de a spune ”nu” în fața unui produs oferit, și nicio afacere nu este imună la această respingere.

Evitarea refuzului reprezintă cea mai mare problemă, potrivit autorilor citați. Și asta pentru că cei mai mulți dintre noi sunt educați în credința că ”nu” este un cuvânt care trebuie evitat, deoarece atunci când îl auzeam însemna că am făcut ceva rău. În prezent, mulți consultanți și distribuitori vor face tot ce le stă în puteri pentru a evita eșecul, refuzul, ”nu”-ul aruncat de clienți.

Cu toate acestea, evitarea situațiilor în care te-ai putea confrunta cu refuzul și în care ai putea avea parte de acel ”nu” este o rețetă pentru un succes mediocru. Pe termen lung însă posesorii unei afaceri de succes înțeleg că refuzul este doar o parte a procesului de evoluție.

Pentru a afla mai multe despre acest subiect accesați Worldofdirectselling.com.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar