Udo-Sisel cropped

Cum gândește un milionar din lumea MLM. Udo Carsten Deppisch: Nu contează ce faci, important este să îți placă!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

Udo-Sisel croppedMlm News vi-l prezintă astăzi pe Udo Carsten Deppisch. Nivel maxim (5 – Star Master) în compania Sisel International, Udo Deppisch este unul din milionarii (în euro) ai industriei de network marketing, având o experiență de peste 25 de ani în industrie.  Avem și o provocare pentru voi: citiți interviul de mai jos și scrieți-ne dacă ați dori să îi adresați o întrebare. Una… sau poate mai multe din întrebările puse de voi vor primi răspuns de la Udo Deppisch în persoană.

MLM News: Cum și cine v-a introdus în această industrie?

Udo Carsten Deppisch: A fost acum 25 de ani în urmă. Eram instalator pe vremea aceea și, într-o seară, când mă aflam într-un bar, o doamnă blondă care arăta foarte bine a venit la mine și mi-a spus: “Arătați ca un om de afaceri.” Nu știu dacă vă mai amintiți ce se purta pe vremea aceea. Eram îmbrăcat în niște blugi cum se purtau atunci și aveam o  cravată foarte subțire. Imaginați-vă ce minunat m-am simțit când a venit cineva și mi-a spus că semăn cu un om de afaceri. Am început să discutăm despre bani, visuri și așa mai departe. Era 10 seara și 8 ore mai târziu mă aflam deja în mașină, am investit 245 de mărci, ceea ce ar însemna acum aproximativ 120 de euro, și am participat la un seminar de 2 zile.  Îmi amintesc că soția mea nu era acasă, era și ea plecată la un training. Am venit de la club, mi-am făcut bagajul și am plecat cu mașina. Era vorba despre o companie de asigurări, cu asta se ocupa prima companie cu care am colaborat în acest fel. În sală erau peste 200 de participanți și mi-am spus „Chiar e adevărat”. Pe scenă îmi amintesc că a venit un domn de vreo 50 de ani care ne-a spus: „Dacă vrei cu adevărat chiar poți să reușești”. A fost prima dată când mi-a spus cineva „Poți să reușești”. De regulă ți se spune: „Nu, nu poți să faci asta, nu e pentru tine, este numai pentru cei bogați.” Tata mi-a spus că mașinile frumoase, luxul sunt doar pentru cei bogați și toți cei din familie erau foarte „mândri” de mine că mă apucam de MLM. La modul ironic, desigur. Așa am început eu în network marketing. Ce m-a impresionat a fost că bărbatul de pe scenă purta un ceas, nu unul foarte special, dar în perioada aceea și pentru mine era unul foarte special. Ne-a explicat că îl primise pentru că atinsese un anumit nivel de carieră în compania respectivă. Era un ceas care valora 8000 mii de mărci, adică vreo 4000 de mii de euro, și mi-am spus: „Waw, dacă aș avea un ceas ca ăla aș putea face orice vreau, aș fi liber”. Am fost atât de impresionat de ceasul ăla, că nu l-am uitat niciodată. Este și motivul pentru care colecționez ceasuri. Am 120 de ceasuri diferite, cel mai ieftin costă peste 1.000 de euro. Ăsta e punctul de unde am pornit. Aveam rate, nu mi-ajungeau niciodată banii. A fost momentul în care am decis că vreau să îmi schimb viața.

Mlm News: De ce Sisel International? Ce vă place la Sisel?

Udo Carsten Deppisch: După ce m-am retras o perioadă din activitate, eram în căutarea unei oportunități când m-a sunat un prieten din Canada și mi-a vorbit despe Sisel. Mi-a vorbit despre produse fără ingrediente toxice, mi-a vorbit despre produse pe care le folosești în fiecare zi și mi-a vorbit despre Tom Mower. L-am întrebat imediat unde să vin ca să stăm de vorbă, mi-a spus că îmi poate stabili o întâlnire în SUA, așa că mi-am luat bilet de avion și peste 2 zile mă aflam în Utah. Am văzut biroul lui Tom Mower, am vizitat fabrica și am fost șocat, am văzut toată tehnica, toate mașinile, laboratoarele, am vorbit cu Tom și m-a impresioant. Omul ăsta avea atâtea idei. Atunci am aflat mai multe despre compania sa anterioară, despre Neways. Tom este un magnet. Oamenii care l-au întâlnit o dată se înscriu pur și simplu fără să întrebe despre produs, fără să întrebe nimic, spunând: Dacă e vorba despre Tom Mower atunci mă înscriu. Dincolo de garanția pe care o oferă Tom Mower, produsele sunt într-adevăr foarte bune și avem foarte multe testimoniale.

 Mlm News: Ați avut vreodată vreun moment în care v-ați gândit să renunțați?

Udo Carsten Deppisch: Nu. Să renunți nu este o soluție. Nu există. De ce ai renunța? Dacă crezi în visurile tale, dacă crezi în tine de ce ai renunța? Poate să alegi o altă cale, dar de ce să renunți? Nu este o opțiune.

Mlm News:  Ce îi spuneți unei persoane care spune că nu crede în MLM?

Udo Carsten Deppisch: O întreb pur și simplu care este motivul pentru care nu crede în network marketing. Are experiență în domeniu? Am nevoie să aflu de ce. În majoritatea cazurilor este o minciună. Din momentul în care începi să vorbești cu oamenii aceștia se gândesc că vrei ceva de la ei și încep să se gândească la scuze. Acest lucru se întâmplă pentru că oamenii nu înțeleg de ce ar trebui să facă această afacere. Dacă înțeleg de ce, atunci se și apucă de treabă. 99% din motivele pe care le invocă oamenii sunt scuze. Și toate pentru un singur motiv: nu înțeleg de ce ar fi bine să facă această afacere. Și totul ține de modul în care îi explici acest lucru. Și dacă continuă să fie neîncrezătoare în network marketing îi spun că mai am o singură întrebare: Te speli pe dinți sau faci duș? Dacă da, o rog să-mi facă o favoare, să încerce niște produse și să mai vorbim peste jumătate de an. Sau, dacă îi plac, să recomande pur și simplu aceste produse sănătoase celor din jur. Pentru că sunt numeroase toxine în produsele pe care le cumpărăm. Câte chimicale noi apar în fiecare an? Dar nu tot ce e nou este și bun. Și ca să luăm un exemplu, gândiți-vă la aszbest. Când a apărut a fost o revoluție în industrie, nu-i așa? Și acum? Oamenii mor din cauza acestuia. Pentru că atunci când a fost inventat nu se știau toate aceste lucruri. Revenind la faptul că oamenii nu cred în MLM. E bine să le vorbim oamenilor sincer: Trebuie să faci o investiție de pornire și trebuie să muncești. Oamenii vor să audă ceva de genul: Pornești și te îmbogățești. Și dacă le spui asta se înregistrează unul după altul, oamenii se înregistrează, cheltuiesc niște bani și apoi ce câștigi? Nimic. Și e normal. Deci noi, cei care facem newtork marketing, noi suntem cei care afectăm imaginea MLM-ului, cu acest comportament. Nu este gratis și trebuie să muncești. Asta am spus și la seminar. Dacă vrei să ai succes trebuie să muncești. Și mai trebuie să faci un lucru. Nu e suficient să înregistrezi pe cineva și atât, să faci o vânzare și ai terminat. Dacă faci o vânzare încep lucrurile să se miște, dar trebuie să menții persoana respectivă activă. Dacă ai înregistrat pe cineva e important să începi în aceeași secundă să construiești afacerea împreună cu persoana respectivă. Dacă te înregistrezi acum, îți cumperi produsele, hai să ne uităm pe lista ta și să începem să construim afacerea. Întrebarea mea este: Când vrei să începi să faci bani? În 2 săptămâni, în 3 săptămâni sau vrei să începi să faci bani acum? Și cum în majoritatea cazurilor răspunsul este ACUM, îi spun: Hai să începem. Primul pas este să afli de ce, de vrei să faci această afacere: Vrei mai mulți bani? Vrei un stil de viață sănătos? Am nevoie de acest DE  CE pentru ca să îmi pot motiva oamenii. Dacă știu DE CE-ul tău te pot motiva. Dacă nu îl cunosc eu îți pot vorbi despre motivul A, dar gândurile tale sunt la D și nu funcționează, e ca și cum am vorbi limbi diferite. E important să începi imediat cu o listă de 15-20 de persoane, pe care să le suni imediat. Dacă eu ca sponsor fac primii pași, pun prima întâlnire, demonstrez că lucrurile funcționează și va continua și partenerul meu. Când începe să vadă noul partener că lucrurile funcționează și pentru el? Nu când încasează primii bani, ci când a fixat prima întâlnire. Ce se întâmplă dacă nu fac lucrurile în acest mod și după ce s-a înregistrat aștept 2-3 săptămâni? Cu entuziasmul că a pornit o afacere începe să vorbească cu prietenii, aceștia îl vor descuraja, iar când îl revezi după 2 săptămâni acesta a vorbit deja cu niște oameni și a primit deja câte o directă în fiecare obraz. Când oamenii nu cred în MLM, fie au o astfel de experiență, fie e o scuză. Network marketingul este o afacere în care poți să faci foarte mulți bani. Nici o altă oportunitate nu a creat atât de mulți milionari. Câți oameni au câștigat milioane din Facebook? Doar câțiva. În plus, pentru o astfel de afacere clasică ai nevoie de investiții mari. Ai atâția bani? Nu. Ai șampon acasă? Bun. Ceea ce trebuie să faci în network marketing este să îți schimbi șamponul, înlocuiește niște produse pe care oricum le folosești și asta e tot.

Mlm News:  Cum știți că prospectul din fața dumneavoastră este sau nu omul de care aveți nevoie în echipă?

Udo Carsten Deppisch: Am nevoie de fiecare om. Nu eu iau decizii dacă cel din fața mea îmi va fi partener sau nu. Dacă încep să iau eu decizii, îmi închid afacerea. Eu le ofer oamenilor oportunitatea unui parteneriat. Vorbesc cu toată lumea pentru că nu știu care este potențialul care se ascunde în fiecare om. Vedeți exemplul meu. Am fost instalator. Dacă  doamna aceea ar fi spus „este doar un amărât de instalator” acum aș fi avut poate multe kilograme în plus, iar ea nu ar fi avut niciodată o organizație atât de mare. Nu știi niciodată ce potențial are fiecare om. Pentru mine cei mai buni oameni sunt cei care nu au făcut înainte network marketing. Ce se întâmplă dacă a mai făcut network marketing? Începe o astfel de afacere și are un eșec, începe încă o afacere, încă un eșec, eșec, eșec, eșec, și de aceea începe să nu mai creadă în network marketing. Dacă vorbesc cu cineva care nu a avut niciun fel de experiență în network marketing poate spune că nu crede în acest tip de afacere? Nu, pentru că nu a avut nicio experiență. Și dacă te uiți la toți oamenii de succes în network marketing au una sau două companii cu care au lucrat. Dacă oamenii au avut mai multe experiențe cu companii care nu au avut succes, pentru că sunt și companii care au succes doar 2-3 ani și apoi se sting, este mai greu să lucrezi cu ei. Deci nu mă interesează dacă omul din fața mea este falit sau bogat, dacă este instalator sau doctor, nu mă interesează. Îi ofer fiecăruia oportunitatea să își dezvolte propria afacere. Iar dacă pornește și o tratează ca pe o afacere va reuși. Trebuie doar să vrei și să respecți câteva reguli.

Mlm News:  Cunoașteți Europa de Est și vă place să vă dezvoltați afacerea în Europa de Est. De ce aici?

Udo Carsten Deppisch: Îmi place să ofer oportunități oamenilor din Europa de Est, mai ales astfel de oportunități, în network marketing, pentru că aici le poți oferi ocazia – foarte realistă – ca muncind pe lângă job să aibă un venit suplimentar, începând cu câteva sute de euro. Dacă vorbești cu cineva în Germania și îi spui „Uite, făcând asta poți câștiga 500 de euro pe lună și continuând, poți ajunge la câteva mii de euro pe lună”, aceste sume nu îi motivează pe oameni pentru că sistemul social este foarte bine pus la punct. Dacă nu ai un job, șomajul îți ajunge să îți plătești rata la casă, poți trăi. Dacă ai doi copii primești de la Guvern 2000 de euro pe lună, deci de ce ar munci pentru câteva sute de euro? Din acest motiv cei care fac oferte în network marketing spun „Uite poți face 10.000 de euro”, ceea ce nu poți face în mod normal în câteva luni, nu funcționează așa. Și de aceea oamenii reacționează în felul acesta.

Mlm News:  Cum se vede România din perspectiva acestui domeniu de network marketing?

Udo Carsten Deppisch: În România avem oameni foarte buni, loiali, deja lucrăm împreună de 2 ani. Îmi place România, este o piață virgină, este atât de tânără și de aceea să îți dezvolți afacerea aici reprezintă o oportunitate uriașă. România este o piață mare, este o țară care se dezvoltă. Dacă ai văzut România în urmă cu câțiva ani și o vezi și acum îți dai seama că este o țară care se dezvoltă. Oamenii sunt deschiși, au viziune. Problema este că oamenii trăiesc într-o cutie, în București, într-o anumită arie. Dar unde începe viața? În afara cutiei. Deci trebuie să ieși din cutie, ceea ce nu este foarte ușor, dar e suficient să te uiți în afara cutiei, să vezi ce se întâmplă în vecinătate. Și atunci oamenii vor începe să vadă mașini frumoase, vacanțe, lucruri de lux, oameni care au bani. Am fost în Mallul Băneasa și am văzut foarte mulți oameni. Poți intra în contact cu foarte mulți oameni. Am fost foarte surprins, era plin de oameni. Seara am fost la o petrecere într-un club și, la fel, era plin. E uimitor. Deci oamenii au ceva bani, pot beneficia de această oportunitate unde trebuie să investești bani puțini. Este foarte simplu dacă începi să vorbești cu câțiva oameni despre ce înseamnă network marketingul real. Dacă vrei să faci câteva mii de euro în prima lună nu funcționează. Dacă le explici oamenilor un sistem 5 ori 5, aduci 5 oameni care aduc 5 și așa mai departe, după 5 niveluri vorbim despre un grup de câteva mii de oameni în afacere. Poți aduce  4 sau 5 oameni în prima lună, asta nu e complicat. Apoi îi ajuți să aducă fiecare câte cinci. Poate nu reușești asta în prima lună, poate ai nevoie de 2 sau 3 luni, nu poți face duplicarea lună de lună. Pentru următorul nivel poate ai nevoie de 6 luni, poate de 8 luni. Ca să faci un grup de câteva  mii de oameni ai nevoie de câțiva ani, poate  5 ani. Dar dacă te concentrezi, dacă faci acest lucru în fiecare zi, chiar o oră sau  2 ore pe zi te poți concentra pe a-ți crește organizația. Dacă le spui că aduci 5 în prima lună, care aduc 5 în luna următoare, care aduc câte 5 în luna următoare nu funcționează, dar asta vor să audă oamenii. Ca să construieși un venit de 15.000 de euro pe lună îți poate lua între 5 și 10 ani. Întrebarea este dacă făcând ceea ce faci acum, în funcția pe care o ai, sau muncind 2 ore în plus pe zi poți ajunge în 5 ani la 15.000 de euro pe lună sau în 10 ani? Nu. Dar dacă începi să investești timp în network marketing, așa cum am spus și la seminar, dacă cunoști o nouă persoană în fiecare zi, ajungi la 365 de contacte noi pe an, din care poți avea 150 sau 200 de întâlniri, din care poți înregistra în afacerea ta poate aproximativ 50 de oameni. Este un mod simplu de a face lucrurile, doar să o faci. Contactează un om în fiecare zi. Dacă mergi cu taxiul vorbește cu el, pune-i întrebări: Ești mulțumit cu jobul tău? Câștigi destui bani? Începe să îți construiești baza de date. Dacă vorbești cu cineva pentru prima oară astăzi  nu poți să îi vorbești maine de  afacere, dar dacă menții legătura cu acesta poți după un timp să îi prezinți și oportunitatea de network marketing. Nu se construiește de azi pe mâine și eu le spun asta oamenilor la seminar, poate de aceea nu le plac seminariile mele. Construiește pas cu pas și fii sincer. Oamenii se prind repede dacă le spui o minciună. În felul acesta poți construi o organizație care să îți aducă oricâți bani dorești. Important este nu să înregistrezi oameni și atât, ci să le placă produsele și să le consume lună de lună vreme de 10 – 20 de ani, astfel încât să îți aducă venit pe termen lung. Nu îți dorești să fii bogat mâine și sărac poimâine.

Mlm News:  Știm că v-ați propus să dezvoltați o organizație de un milioan de oameni…

Udo Carsten Deppisch: Era vorba doar de început, pentru Europa.

Mlm News:  Câți oameni aveți în organizație acum?

Udo Carsten Deppisch: Nu am niciodată destui. Oamenii mă întreabă câți oameni am în organizație și le spun de fiecare dată că niciodată nu am destui. Dacă îi spun cuiva că am 10.000 de oameni în downline ce înseamnă acest lucru pentru ei? Poate persoana din fața mea este mai bună ca mine și înregistrează 20.000 sau 30.000 de oameni. Mi-ar plăcea să am în echipa mea oameni mai inteligenți, rapizi, mai puternici decât mine care să mă împingă în sus. Dacă eu câștig 10.000 de euro ce înseamnă acest lucru pentru tine? E mult sau puțin? Asta e ideea. E nevoie să îmi arăți cât de repede te miști ca să îți pot spune câți bani vei face. Nu are legătură cu scopul meu. Eu am în vedere câteva piețe. Am câțiva oameni în Australia, în SUA; în Malaezia, acum mă duc în Turcia, Turcia este o piața care nu a fost deschisă încă. Mă gândesc la Israel, la Moldova. Am întâlniri programate în Serbia. Deci afacerea crește în fiecare zi, în fiecare săptămână, în mai multe piețe. Deci să construiești o echipă de un milion de oameni e simplu. Nu mă intresează să fac bani repede, ci să construiesc o afacere pas cu pas, care să funcționeze pentru urmtorii 15 – 20 de ani. Îți ia timp să construiești o afacere care să îți aducă 200.000 de mii de euro pe lună. Dar vă rog să îmi spuneți o altă afacere cu investiții  aproape zero, cu risc zero care să îți aducă un astfel de venit. Ai nevoie, de asemenea, de niște produse consumabile, pe care să le folosești în fiecare zi, nu să faci stocuri. Din punctul acesta de vedere al afacerii mele știu că poți fi măcar client, pentru că te speli pe dinți în fiecare zi, îți faci duș în fiecare zi, te speli pe cap, îți speli hainele, deci folosești pastă de dinți, folosești șampon. Am deci ocazia să fac măcar o vânzare cu produsele mele. Și să fie produse de care are într-adevăr nevoie toată lumea. Pastă de dinți folosește și copilul meu de 3 ani și mama mea de 75 de ani. Și dacă ai 100 de persoane care cumpără astfel de produse în fiecare lună deja ai un venit de bază, iar înregistrarea de parteneri noi e un bonus. Astfel de produse oferă Sisel, care se adresează unui segment larg de consumatori.

Mlm News: Aveți un mesaj pentru comunitatea MLM News?

Udo Carsten Deppisch: Nu contează ce faci, important este să îți placă. Să faci ce îți place și să îți placă ce faci. Indiferent de produs, ai nevoie ca ceea ce faci să îți placă. Doar dacă îți place vei avea succes. Dacă faci un lucru doar pentru bani nu funcționează. Ăsta e mesjul meu: găsește ceea ce-ți place cu adevărat. Trebuie să fii cel mai bun client al tău, să îți cunoști produsele. Spre exemplu, eu am încercat toate produsele… în afară de ruj. De fapt, și pe acesta l-am încercat o dată pentru că voiam să știu cum este. Produsele fiind 100%  organice, rujul se simte puțin nisipos atunci când îl dai pe buze. Și e important să știu să le spun clienților să nu se sperie când îl folosesc, că nu e expirat, ci doar natural. Deci să îți placă produsele, să îți placă ceea ce faci și, cum se spune, nu ai nicio limită până la cer. Dar ideea este că nici cerul nu este limita, pentru că în spate este o stea, iar în spatele acesteia este Calea Lactee și în spatele acesteia nu știi niciodată ce este. Deci nu este nicio limită. Indiferent ce faci, dar în special în MLM, crești dacă îți place ce faci. Dacă o faci doar pentru bani, renunță! De aceea oamenii nu au succes, de aceea oamenii nu cred în MLM, pentru că pornesc afacerea doar pentru bani, pentru oportunitatea financiară, dar nu cred într-adevăr în produsele lor, nu folosesc propriile produse.

Vă reamintim provocarea MLM News! Dacă îți fi față în față cu Udo Carsten Deppisch și ați putea să îi adresați o întrebare care ar fi aceasta?

 

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar