Cum functioneaza venitul rezidual in Network Marketing

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

Venitul rezidual reprezintă abilitatea de a fi plătit de mai multe ori pentru o muncă făcută o singură dată. I se mai spune și ”royalty pay” (rasplată regală). Puține afaceri din industria prezentului sunt recompensate cu venit rezidual.

Muzicienii, autorii și cei care vând asigurări sunt printre puținii care obțin un astfel de venit. Dacă scrii sau înregistrezi un cântec de succes, de fiecare dată când acesta este redat la radio sau când se vinde un CD, primești un comision.

Venitul rezidual în Network Marketing este un venit pe care îl obții în continuare pe baza eforturilor depuse inițial. Acest venit se bazează pe vânzarea de produse și servicii. Iar aceste produse trebuie să continue să genereze vânzări repetitive.

Acesta este unul dintre motivele pentru care produsele ”consumabile” sunt cele mai eficiente în Network Marketing. Dacă încerci să vinzi un produs de unică folosință vei reuși greu să generezi venit rezidual. Venitul rezidual este de dorit în Network Marketing deoarece el este cel care îți permite să faci un efort considerabil la început și apoi să culegi roadele în lunile și anii care urmează. Citește mai multe despre acest subiect pe jackieulmer.com.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar