vanzari

Cum au evoluat în prima jumătate a anului câteva dintre marile companii de vânzări directe

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

vanzariCâteva dintre marile companii de vânzări directe au făcut publice rapoartele pentru al doilea trimestru al anului 2016, astfel încât se poate trece în revistă creşterea înregistrată de acestea în primele şase luni ale acestui an.

AVON

Vânzările Avon au scăzut în al doilea trimestru cu 8%, la 1,4 miliarde dolari. Asta după ce, în primele trei luni, indicele de creştere al companiei fusese negativ, -13%.

Scăderea vânzărilor Avon a avut loc, din nou, în toate regiunile: America de Sud latină -12%, Asia Pacific -10%, America de Nord latină -5% şi Europa, Orientul Mijlociu şi Africa -2%.

Comentând cifrele, CEO Sheri McCoy a subliniat: „Rezultatele noastre din al doilea trimestru sunt uşor mai mari decât aşteptările pe care le aveam, datorită performanţelor operative, mai bune decât prevăzusem. Un lucru important, îmbunătăţirea performanţelor noastre a avut la bază nouă din cele 10 pieţe de top ale noastre”. McCoy a adăugat că s-a înregistrat o creştere constantă în al doilea trimestru în zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), America de Sud latină şi America de Nord latină.

Conducerea companiei a anunţat că transferul cartierului general din New York în Marea Britanie rămâne valabil. Noul sediu central va fi operaţional în primul trimestru al anului viitor. Ca parte a acestui plan, Sheri McCoy îşi va reloca biroul în Marea Britanie.

HERBALIFE

Herbalife a raportat o creştere trimestrială a veniturilor cu 3 procente, ajungând la 1,2 miliarde dolari. America de Nord şi zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) au avut o contribuţie semnificativă în al doilea trimestru. Combinând rezultatele din primul şi al doilea trimestru, vânzările Herbalife au fost de 2,3 miliarde USD, reprezentând o creştere cu 2% faţă de anul trecut.

Conducerea companiei afirmă că ei au vândut în trimestrul secund mai multe produse decât în orice alt trimestru din istoria Herbalife. Cam 80% din pieţele companiei au raportat o creştere în puncte de volum.

Michael O. Johnson, CEO, a declarat: „Este un trimestru fantastic şi istoric pentru Herbalife. Progresul nostru şi performanţa reflectă forţa afacerilor distribuitorilor noştri. Şi, cu un set de reguli în spatele nostru, am fost mai determinaţi ca niciodată”.

NU SKIN

Nu Skin a raportat o creştere a vânzărilor cu 7% în trimestrul al doilea. Cele 600 milioane dolari sunt peste aşteptările companiei. În ciuda acestui fapt, performanţa din prima jumătate a acestui an este cu 3% sub cea din aceeaşi perioadă a anului trecut.

Cifrele creşterii trimestriale pe cele cinci regiuni arată astfel: Asia de Sud/Pacific 36%, Marea Chină 18%, Europa, Orientul Mijlociu şi Africa 6%, Asia de Nord -4%, Americile -19%.

China este cea mai mare regiune a Nu Skin, cu 37% din piaţă. Din cauza creşterii importanţei ei, conducerea companiei a anunţat că vor fi lansate produse specifice pe această piaţă. De exemplu, în această toamnă, Nu Skin va lansa un filtru de aer pentru uz domestic în China Continentală.

„Suntem mulţumiţi de rezultatele noastre din acest trimestru şi am rectificat estimările noastre privind venitul anual, de la 2,2 la 2,24 miliarde dolari”, a declarat Ritch Wood, directorul general financiar al companiei. Dacă se va întâmpla acest lucru, Nu Skin va depăşi veniturile obţinute în 2015, dar va rămâne încă departe de recordul înregistrat în 2013, 3,2 miliarde dolari.

TUPPERWARE

Ca urmare a scăderii cu 10 procente a vânzărilor sale în dolari, în primele trei luni ale anului, veniturile Tupperware au scăzut cu 4% şi în al doilea trimestru. Astfel, vânzările companiei în prima jumătate a lui 2016 au fost cu 7% mai mici decât cele din aceeaşi perioadă a anului trecut.

CEO Rick Goings a spus că Tupperware din SUA şi Canada au raportat 1% creştere în vânzări în ultimele trei luni. „A fost primul trimestru întreg de după noua schimbare a planului de compensare din SUA. Şi, aşa cum am mai spus în aprilie, este motivul real din spatele acestui lucru. Planul a fost conceput pentru a motiva mai mult comportamentul orientat spre carieră, aşa că asta cere o continuă creştere şi recrutare dintre liderii noştri de vânzări”.

Tupperware a raportat că forţa sa totală a crescut cu 5% la sfârşitul celui de-al doilea trimestru, depăşind 3,1 milioane, dar a existat o scădere de 2% în forţa de vânzări activă. Regiunea de care Tupperware a fost deosebit de mulţumită în cel de-al doilea trimestru este America de Sud. Acolo, vânzările au crescut cu 8%, Brazilia înregistrând o creştere impresionantă, de 22%.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *