csr

CSR Overview. Tendinte si oportunitati

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

csrAflata la cea de-a 3-a editie, conferinta “CSR Overview. Tendinte si oportunitati” reprezinta un eveniment de referinta in CSR-ul romanesc, adresat profesionistilor care contribuie la o schimbare in societate.

Evenimentul se va constitui in jurul unui program efervescent axat pe schimb de practici, pe importanta antreprenoriatului si intraprenoriatului social si al initiativelor inovatoare, pe puterea parteneriatelor strategice in a atinge obiective specifice de business si totodata de a schimba realitati si mentalitati.

“CSR Overview. Tendinte si oportunitati” este dedicat specialistilor in Responsabilitate Sociala Corporatista, HR & Occupational Health and Safety,Comunicare & PR, Marketing & Managementul Riscului, Mediu & Dezvoltare durabila, precum si Antreprenorilor, Directorilor Generali, Middle si top managerilor.

Tematica evenimentului va cuprinde:

  • Tendinte si realitati in CSR-ul romanesc
  • Rolul managerilor in transformarea modelului de business prin dezvoltarea CSR-ului si importanta orientarii companiei spre CSR
  • Care este rolul echipei de CSR in pozitionarea strategica a companiei?
  • Analiza SWOT a CSR-ului romanesc Importanta unei comunicari corporate sustenabile si principii de dezvoltare durabila care conduc la schimbarea modelelor de business;
  • CSR si implicarea stakeholderilor
  • Integrarea altor departamente ( HR, achizitii, cercetare&dezvoltare, marketing, logistica sau vanzari ) in implementarea unui model de business sustenabil
  • Gasirea compatibilitatii intre interesele de business ale corporatiilor si dezvoltarea durabila a comunitatilor locale
  • Raportarea non-financiara
  • Cum sa incepi, implementezi si construiesti proiecte care transforma realitati
  • Branding si Diferentiere de concurenta, prin prisma CSR-ului
  • CSR, Employer Branding si consolidarea loialitatii angajatilor
  • Abordari ale evaluarii performantei CSR-ului in companii
  • Managementul resurselor umane, fundatia unui CSR eficient

Speakerii care vor dezbate aceste problematici vor fi:

  • Dana Dobrescu, Communication Manager, Unilever South Central Europe
  • Sabina Stirb, Public Affairs & Corporate Citizenship Manager, Samsung
  • Maria Besnea, Stakeholders’ Engagement & Corporate Sponsorship Senior Officer, UniCredit Bank
  • Monica Jitariuc, Co-Managing Director, MSLGROUP The Practice
  • Oana Gorbanescu, Manager of the EY Foundation
  • Andrei Cosuleanu, Director Executiv, “Let’s Do It, Romania”
  • Oana Visalom-Donescu, BI HR Contingent Manager, Hewlett-Packard
  • Andreea Giovani, Manager, Consultanta Fiscala, PwC Romania
  • Mike Costache, Philanthropreneur, CEO, Chargeback Armor

Moderatorii evenimentului vor fi: Laura Dragomir, Communication expert, Co-Founder, Brainguys si Daniel Dragan, Managing Partner, BusinessMark.

“CSR Overview. Editia a III-a – Tendinte si oportunitati” va avea loc pe 9 decembrie 2015, la Bucuresti, Hotel Athenee Palace Hilton.

Un eveniment: BusinessMark.

Partenerii evenimentului sunt: Grafica si Tipar si World Class.

Evenimentul are drept parteneri media: CSR Nest, CSR Media, Jurnalul de afaceri, Promoafaceri, Business Woman, IMM Romania, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Startups.ro, Legal Magazin, Transilvania Business, Debizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Manager.ro, Economia Online, Think Business, Brightway, Antreprenor in Romania, Mark Media si Plan de afacere.ro.

Pentru detalii si inscrieri, acceseaza  www.business-mark.ro  sau contacteaza-ne la  numerele de telefon  (+40 ) 021 313 98 19   sau pe adresele de e-mail mihaela.ciobanu@business-mark.ro , office@business-mark.ro.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai  modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.

Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business  matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar