vanzari-directe

Creştere de şapte procente pentru vânzările directe din Germania

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

vanzari-directeCompaniile de vânzări directe din Germania au raportat pentru anul 2015 o cifră de afaceri totală de 16,5 miliarde euro, ceea ce reprezintă o creştere cu 7 procente faţă de anul anterior, când au fost tranzacţii de 15,3 miliarde euro.

Din 2011, în fiecare an, cifra de afaceri în vânzările directe a crescut cu o medie de aproximativ 6 procente. Acestea sunt rezultatele unui studiu de piaţă realizat de Universitatea din Mannheim, la comanda Asociaţiei de Vânzări Directe din Germania (BDD), cea care reprezintă interesele companiilor din această industrie de peste 45 de ani.

„Canalul Vânzărilor Directe îşi sporeşte popularitatea. 50% dintre companii apelează la el ca la un canal de distribuţie obişnuit. În 2014, erau 47 de procente. Pe lângă asta, 40% dintre site-urile de internet au un magazin virtual şi folosesc acest lucru ca pe un canal adiacent de vânzări”, subliniază prof. dr. Florian Kraus, de la Universitatea din Mannheim.

„Cifrele vorbesc de la sine. Creşterea continuă a vânzărilor arată că vânzările directe vor continua să fie apreciate de multă lume. Pe lângă faptul că pot cumpăra anonim prin intermediul internetului, oamenii apreciază faptul că astfel se pot duce la petreceri şi pot socializa, cu ajutorul vânzărilor”, a completat Jochen Acker, şeful unei divizii din cadrul BDD.

Iar viitorul sună bine. Pentru anul fiscal curent, companiile chestionate prevăd o creştere cu aproximativ nouă procente.

La sondajul online început de Universitatea din Mannheim în 2016 au participat 284 de companii.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar