GrowingSlide

Crestere de 2,5% in 2014 pe piata de vanzari directe din tarile baltice

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

GrowingSlideÎn 2014, totalul vânzărilor din industria de profil a ţărilor baltice a crescut cu 2,5%, la peste 102,5 milioane euro (fără TVA). Totodată, numărul persoanelor implicate în vânzări directe a crescut cu 1,5%, atingând peste 128.000.

În Estonia, volumul vânzărilor directe a avut o creştere maximă de 3%, în Lituania 2,5%, iar în Letonia 2%, reprezentând 32,5, 40,4, respectiv 27,5 milioane euro. Din punctul de vedere al persoanelor implicate (consultanţi), numărul lor a crescut în Lituania şi Letonia cu câte 2%, ajungând la 50.000, respectiv 44.000 oameni, iar în Estonia creşterea a fost de 1%, reprezentând peste 34.500 persoane.

„Anul trecut piața de vânzări directe din țările baltice a avut o creștere semnificativă, dacă socotim că potrivit ratei de creștere anuală compozită (CAGR) a ultimilor trei ani, companiile de vânzări directe au avut o creștere medie anuală de peste 9%. Este unul dintre cele mai bune rezultate dintre diversele canale de retail.”baltic_states_map

          Gintautas Zaleckas, secretar general, Asociaţiile Baltice de Vânzări Directe

Fapte şi cifre

Potrivit Seldia (Asociația europeană de vânzări directe), vânzările totale (fără TVA) ale companiilor de vânzări directe din țările UE s-au ridicat la peste 18,7 miliarde de euro în 2013, iar companiile din domeniu au dat posibilitatea de câștiguri suplimentare în cadrul unor afaceri individuale la peste 5,1 milioane de persoane.

Sursa: baltic-course.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar