Crestere anuala de 1,3% a industriei de vanzari directe din Polonia

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Direct Selling News își oprește atenția asupra industriei vânzărilor directe din Polonia, unde rapoartele recente indică an după an o creștere de 1,3%, totalul vânzărilor în 2011 fiind de 585,4 milioane de euro.

69% din veniturile companiilor afiliate Asociației de Vânzări Directe din Polonia sunt asigurate de produsele cosmetice și de îngrijire personală. Pe locul doi vin produsele de îngrijire a locuinței, care generează 13,4% din vânzări, iar pe locul 3 – suplimentele alimentare (11,6% din totalul vânzărilor), care au înregistrat o creștere anuală de 3,1%.

Anul trecut, industria poloneză de network marketing înregistra aprpoximativ 870.000 de distribuitori independenți, dintre care 88%  – femei. Printre companiile de vânzări directe prezente în Polonia se numără Avon Cosmetics, Forever Living Products, Herbalife, Mary Kay Cosmetics și Oriflame, acestea asigurând aproape 1500 de locuri de muncă.

Polonia este a cincea piață europeană ca mărime în acest sector, după Franța, Germania, Italia și Marea Britanie.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar