Conversații inteligente care cresc vânzările

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Principalul scop al unei întâlniri de afaceri este reprezentat de încheierea cu succes a tranzacției. Există mai multe căi pentru atingerea acestuia, în funcție de stilul fiecăruia. Prin concentrarea pe viziunea clientului îți oferi în general o șansă mai bună de reușită. Dar iată câteva modele de conversații care pot conduce la creșterea vânzărilor, conform celor de la Dsef.org:

-Discută despre modul în care clientul tău percepe problema. Vânzătorul are propria-i percepție privind felul în care serviciul sau produsul său îi rezolvă problema clientului, în timp ce clientul poate avea o cu totul altă perspectivă asupra problemei. Află care este aceasta și fă apel la acea nevoie.

-Folosește cuvinte simple ușor de înțeles pentru client. Nu este necesar să utilizezi ca vânzător un limbaj prea tehnic în cadrul unei întâlniri de afaceri. Clienții vor doar să știe dacă produsul tău este suficient de valoros pentru ei astfel încât să-și cheltuiască banii pe el.

-Fii credibil. Trebuie să fii demn de atenția și de timpul pe care ți-l acordă clientul. Asigură-te că ești îmbrăcat corespunzător și vino la întâlnire pregătit nu doar cu discursul ci și cu întrebări inteligente adaptate fiecărui client.

-Fii pregătit pentru obiecții. Nu te lăsa prins cu garda jos atunci când clientul are ceva împotriva încheierii vânzării. Anticipează posibilele motive astfel încât să poți răspunde rapid și sigur.

-Lasă o impresie plăcută la plecare. Principiul este valabil și dacă nu închei vânzarea. Nu se știe când vei mai face afaceri cu persoana respectivă. Dacă i-ai lăsat o impresie plăcută, clientul te poate  recomanda unui prieten sau să te ia în cacul în cazul unor proiecte viitoare.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar