Consumatorii trebuie să își știe drepturile și legea trebuie aplicată

Consumatorii trebuie să își știe drepturile și legea trebuie aplicată

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

Consumatorii trebuie să își știe drepturile și legea trebuie aplicatăConsumatorii trebuie să își știe drepturile și legea trebuie aplicată, consideră Cornellé van Graan, președintele Asociației de Direct Selling din Africa de Sud (DSASA), informează boksburgadvertiser.co.za.

Când un produs nu funcționează corect sau un serviciu nu se ridică la nivelul așteptărilor, consumatorii indignați se grăbesc să declare că își cunosc drepturile, dar de cele mai multe ori nu este așa, spune van Graan.

„Cei mai mulți oameni sunt, pur și simplu, prea ocupați să afle care sunt drepturile lor cu adevărat și au tendința să se bazeze pe presupunerile, sfaturile unui prieten sau coleg, sau pe o vagă amintire referitoare la ceea ce au auzit sau au citit”, a declarat van Graan.

„Direct sellingul atrage antreprenori, cu rețele sociale solide compuse din oameni cu aceeași viziune și care necesită flexibilitate pentru a lucra pentru ei înșiși. Din cei peste 1,3 milioane de revânzători independenți din direct selling, aproape 1 milion sunt femei care dețin o afacere independentă și 86% sunt afro-americani”, a declarat van Graan.

Potrivit ei, Codul de Etică al DSASA protejează revânzătorii și consumatorii asigurându-se, printre altele, că organizațiile furnizează:

– informații precise despre produse și servicii
– training suficient și constant despre informațiile referitoare la produs
– training suficient și constant despre etică și practicile de marketing

Sursa foto: teenzonemagazine.co.za

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar