uncertainty-300x191

Concepţii greşite despre vânzări directe (din perspectiva unui antreprenor)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 4,00 out of 5)
Loading...

uncertainty-300x191Vânzările directe constituie o industrie unică din mai multe puncte de vedere. Mulţi oameni care nu au studiat suficient aceste puncte de vedere riscă să-şi formeze concepţii greşite. Iar acestea, mai devreme sau mai târziu, vor conduce la căderi dacă nu sunt corectate.

Iată câteva dintre ele, întâlnite şi comentate de un antreprenor de vânzări directe, Hakki Ozmorali:

Este extrem de uşor să-ţi faci o reţea de vânzări directe/network marketing

Dacă ne referim numai la aspectul juridic, atunci de obicei e uşor. Altfel, abordarea de tipul „Uite-te la acea companie de vânzări directe. Ar trebui să facem la fel. Hai să găsim câteva doamne, să le dăm pe mână produsele şi asta e” este sortită eşecului. Succesul cere mult mai mult decât atât.

Astăzi, internetul e la putere. „Faţă în faţă” e demodat. Să facem un magazin online pe care lumea să-l viziteze şi să cumpere de la noi.

Cu siguranţă că internetul a devenit parte integrantă din viaţa cotidiană, inclusiv a vânzătorilor direcţi. Astăzi ei îndeplinesc mai multe sarcini pe internet, pe care anterior le făceau prin call center sau trimiţând faxuri. Totuşi, internetul nu a înlocuit comunicarea faţă în faţă. Mai curând a întărit-o.

Vânzarea directă este numai pentru cosmetice şi produse pentru dietă. Ale noastre sunt o categorie complet diferită. Aşa că acest canal nu ne va fi de folos.

Toate bunurile şi serviciile pe care le poate gândi cineva beneficiază de pe urma acestui canal. Se poate verifica aici o lungă listă de categorii de produse pe care le vând membrii Asociaţiei de Vânzări Directe din SUA.

Linia noastră de produse are o imagine de mare prestigiu. Această imagine va fi dărâmată prin intermediul vânzărilor directe.

Adică imaginea unui produs poate suferi un impact atât de negativ în funcţie de canalul de vânzare!? Închideţi ochii pentru o clipă şi gândiţi-vă la câteva produse cu o calitate bună în mintea dvs. Apoi spuneţi unde aţi văzut ultima oară (şi probabil, cumpărat) aceste produse.

Planul de compensare este totul. Dacă vom dezvolta planul cu cele mai mari plăţi, nu ne va putea depăşi nimeni.

Este important să ai un plan de compensare bun. Nu poţi avea succes fără el. Dar, pe de altă parte, nu este posibil, dacă nu ai produse care sunt cerute pe piaţă şi nu ai un home office bine organizat.

Suntem capabil să dezvoltăm o linie foarte bună de produse, un plan de compensare solid şi să aducem împreună personal foarte talentat. Dar cea mai grea parte probabil că este să construieşti reţeaua, „terenul”.

Nu e chiar așa. Forța de vânzare este importantă, pentru că aduce creştere, dar dacă realmente ai realizat toate cele de mai sus, construirea organizaţiei „de pe teren” va fi un lucru uşor.

Prima linie de distribuitori este de maximă importanţă. Trebuie să-i selectăm cu mare grijă.

Nu vei putea să-i selectezi cu mare precizie. Mulţi dintre cei despre care ai crezut că vor avea succes vor eşua. Iar cei de care nu te-ai apropiat din cauză că ai crezut că nu se vor integra vor fi oameni de succes în alte organizaţii. Este întotdeauna bine să ai o primă linie puternică, dar nu este o problemă vitală pentru un succes pe termen lung, deoarece mulţi lideri puternici vor apărea ulterior.

În acea organizaţie sunt lideri de mare succes. Ar trebui să-i convingem să vină la noi în prima linie.

Nu e nevoie să faci asta. Sunt milioane de oameni care îşi caută o soluţie financiară. În plus, nu vrei să fii etichetat ca „prozelitor” chiar din prima zi, nu-i aşa? Câtă vreme îţi faci temele bine, toţi acei lideri de succes îţi vor bate la uşă curând.

Sursa: worldofdirectselling.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *