christmas

Companiile de vânzări directe, pregătite de Crăciun

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 4,00 out of 5)
Se încarcă...
christmasÎncet – încet, companiile de vânzări directe intră în febra Crăciunului. Şi cum altfel, decât cu oferte care să atragă cât mai mulţi clienţi, dar şi noi distribuitori.
 
Nu Skin a redeschis târgul virtual de sărbători. Compania propune online în fiecare zi, de pe 1 decembrie până de Crăciun, câte o ofertă a zilei. Iar reducerile la respectivul produs sunt semnificative – minimum 25%, cel puţin până acum. Firma se bazează şi pe suspans – nu anunţă astăzi ce va intra mâine la reducere.
 
Amway a recurs la un pachet special care include și o sumă care va fi donată. Majoritatea companiilor au recurs însă la discounturi care pot ajunge până la 50%. La Oriflame reducerea este de maximum 40%.
 
Printre primele companii care și-au prezentat cataloagele de sărbători se află LR Health & Beauty. Compania germană şi-a promovat deja toate ofertele speciale, lansarea acestora având loc în mai multe orașe. Vezi aici catalogul LR
Avon a luat-o mai uşor. Deocamdată, are oferte limitate, reducerile se fac treptat şi îşi face reclamă la colecţia de Sărbători, inclusiv la decoraţiunile de Crăciun. A promis însă că va reveni cu un nou catalog, realizat special pentru perioada 23-26 decembrie.
 
Pe măsură ce sărbătorile se apropie, oferta companiilor de vânzări directe va deveni tot mai largă, cu speranţa că Moş Crăciun se va aproviziona de la ele.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar