cosmetice

Companiile de vânzări directe acoperă 25% din piața românească de cosmetice și parfumuri

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

cosmeticeRomânii au cheltuit anul trecut 3,5 miliarde de lei pe produse cosmetice, de îngrijire şi de parfumerie, cu 2,8% mai mult decât în 2014, potrivit datelor publicate de Ziarul Financiar pe baza in­formaţiilor oferite de jucătorii din piaţă.

În prezent piaţa de cosmetice din România este una dintre cele mai puţin dezvoltate din Europa şi din regiune în contextul în care la o populaţie de 20 de milioane de oameni şi o piaţă de 780 de milioane de euro, cheltuiala medie per capita este nici 40 de euro pe an, respectiv 3,3 euro pe lună, mai informează publicația.

Prin comparaţie, consumul de astfel de produse în ţările din regiune este de circa două ori mai mare, iar în state cu tradiţie precum Franţa ajunge de 4-5 ori mai mare. Mai mult, în România consumul este diferit de cel din Franţa deoarece parfumurile şi produsele de machiaj au cea mai mare pondere, în detrimentul celor de îngrijire (skin care).

O informație semnificativă este aceea că 25% din această piață este acoperită de companiile de vânzări directe, în creștere cu 1,8% față de 2014, și că doar 8% din vânzările directe sunt realizate online.

Citește tot articolul pe Ziarul Financiar

Foto: Direct Selling News

Iti place articolul? Da-i Share:

Comentariu (1)

  1. I’m not sure where you’re getting your info, however good topic.

    I must spend some time learning more or working out more.
    Thanks for fantastic info I used to be in search of this info for my mission.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *