Companiile de MLM via social media în 2012

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Canalele social media sunt extrem de interesante și constituie o resursă care merită analizată pentru a putea fi utilizată la maxim. Cât de prezente sunt companiile de network marketing în această zonă? Destul de puțin prezente. Cel puțin așa reiese dintr-un studiu recent pe această temă, făcut de o specialistă în domeniu, Jennifer Fong.

Studiul acoperă un eșantion relativ mic, 23 de companii (17 companii cu operațiuni la nivel internațional și 6 doar în SUA), însă suficient pentru a ne oferi o imagine. Într-un articol publicat de World of Direct Selling, sunt menționate doar două aspecte, dacă își măsoară activitatea și care sunt prioritățile acestora în utilizarea canalelor social media.

Ce a indicat studiul?  15 din 23 de companii au răspuns că își măsoară activitățile în această zonă de social media. În acest sens, cel mai utilizat mijloc este “Facebook Insights”, iar la întrebarea ce provocări au avut – 6 companii au răspuns că nu știu ce informații sunt importante.

Ce urmăresc companiile de MLM pe social media? “Recunoașterea brandului”, pe locul doi – “creșterea vânzărilor” și pe locul trei – “recrutarea”.  Comunicarea cu distribuitorii vine abia  pe locul patru și pe ultimul loc pentru o treime din respondenți.

Sursa: World of Direct Selling

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar