Compania LEO, lansata in fata piramidelor din Egipt, in ziua in care lumea ”s-a sfarsit”

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Compania de vânzări directe LEO s-a lansat pe 20 decembrie 2012, în fața piramidelor din Egipt, într-un moment în care lumea s-a schimbat, potrivit calendarului Mayas. Mai precis, lumea s-a sfârșit din 20 decembrie, conform calendarului menționat, deci din 21 decembrie ne aflăm într-o lume nouă, în care fiecare are posibilitatea de a obține viața pe care și-o dorește.

Reprezentanții companiei LEO – Learn (învață), Earn (câștigă) and Own (posedă) – au ales special această dată pentru lansare, ca o reprezentare simbolică a misiunii sale de a acționa într-o modalitate responsabilă din punct de vedere social, să ofere un serviciu umanității prin eliberarea potențialului uman și întărirea relațiilor dintre oamenii din întreaga lume.

”LEO este copilul meu. Suntem o echipă mică și avem doar șase luni pe piață, dar primim un feed-back foarte bun. Am lansat un brand internațional, pentru că cei cu care lucrăm nu recunosc granițele. (…) Mă aflu în această industrie de 22 de ani, am început ca distribuitor, prin urmare știu tot ce se poate despre acest domeniu, începând de la ceea ce au nevoie distribuitorii și până la cei care conduc. (…) Suntem cunoscuți în 11 țări, pornind de la Germania și Olanda și până la India și China, dar avem membri în 43 de țări”, a declarat Dan Anderson, CEO și fondator al LEO, în cadrul unui interviu acordat revistei United Networker Magazine.

Compania LEO a dezvoltat un program de antreprenoriat reunit sub titulatura menționată mai sus “Learn – Earn – Own”. Principala preocupare a LEO este studiul online, prin produse și unelte specifice mediului virtual.

 

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar