social_media_clutter-men-talking-2

Cinci ponturi pentru promovarea afacerii MLM în social media

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

social_media_clutter-men-talking-2Media socială este cea mai puternică platformă creată vreodată pentru construcţia de rețele și pentru a-ți face cunoștințe, deci dacă nu profiți de ea în afacerea ta MLM, pierzi o mare oportunitate de vânzări şi de promovare.

La fel ca în MLM, și în media socială începi de la o singură persoană, și fiecare conexiune conduce la mai multe conexiuni. Și, la fel ca în MLM, necesită timp și hărnicie pentru a câștiga teren în mass-media socială, e nevoie de mai mult decât doar crearea unui cont pe Facebook. Iată 5 sfaturi pentru a crea o bază solidă de a folosi acest tip de media pentru a vă promova afacerea, oferite de un specialist în domeniu, Jennifer Neeley, într-un articol publicat de MLM.com:

1. Nu e vorba despre tine

Să-ți faci pur și simplu publicitate la produsele tale sau să scrii despre tine nu va funcționa. Conținutul contează, și cu cât este mai valoros conținutul dvs., cu atât mai multe conexiuni veți avea. Crearea de conținut original, de tipul ‘cum să?’ este perfect, dar dacă nu sunteți un scriitor, nu disperați. Retransmiterea conținutului funcționează la fel de bine. Ori de câte ori veți găsi conținut valoros, dați-l mai departe. În acest fel, veți deveni o resursă indispensabilă și veți avea adepți dedicați.

2. Concentrează-ți eforturile

Dacă ești începător în media socială, alege doar un singur site, Facebook sau Twitter, și învață tot ce se poate despre el. Este mult mai bine să faci o treabă bună pe un site decât o muncă mediocră pe mai multe. Odată ce ați devenit as în primul site, treceți la altul.

3. Răspândeşte ce îţi place

Asigură-te că “urmăreşti” (pe Twitter) și „admiri” (pe Facebook) influențatorii și pe cei care au deja o mulțime de adepți. Apoi, petrece timp revizuind postările lor și partajând conținutul lor. Acest lucru este esențial pentru a obține adepți și a fi plăcut înapoi și pentru construirea rețelei.

4. Acordă atenție la ceea ce funcționează

Pe măsură ce începi să postezi, urmăreşte modul în care este primit fiecare post. Dacă un mesaj este de succes pe Facebook, acesta va primi „like” și „share”. Pe Twitter, acesta va primi „retweets” și „mentions”. Vezi ce tip de mesaj funcționează și construiește pe acesta succesul.

5. Aliniază-te cu țelurile afacerii

Odată ce ai stabilit o fundație și înțelegi modul în care se fac conexiunile și în care este răspândit conținutul, aliniză-ţi eforturile din mass-media socială cu obiectivele de afaceri. De exemplu, pe o perioadă de timp stabilită, 2-4 săptămâni, cât de multe oportunități creezi pentru ca oamenii să se înscrie sau să-i educi despre brandul tău? Nu disperați dacă cifrele inițiale sunt mici. La fel ca și în afacerea MLM, ai nevoie să te menții și să urmărești modul în care oportunitățile se multiplică de-a lungul timpului.

Un ultim sfat: Când vine vorba de media socială, este esențial să fii autentic și transparent. Necinstea eșuează întotdeauna și îți poate ruina rapid reputația. Fie că este vorba de povestit istorisiri personale despre succes și eșec sau de a cere ajutorul cuiva, conexiunile vor răspunde pozitiv la onestitate și la deschidere.

Sursa: Mlm.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar