Cinci modalitati de a folosi eficient publicitatea pay per click pentru un site MLM

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Publicitatea pay per click este una dintre cele mai bune modalitati de a obtine trafic pe un site MLM la doar cateva ore de la postarea online a reclamei. Pe de alta parte, poate fi si costisitoare daca utilizatorul nu cunoaste cateva trucuri. Pingzine.com ofera cateva ponturi referitoare la cum se poate utiliza eficient aceasta metoda de publicitate astfel incat investitia sa fie profitabila.

Cuvinte cheie
Trebuie sa stabilesti cu exactitate cuvintele cheie si combinatiile de asemenea cuvinte care vizeaza exact publicul tinta al reclamei. Daca cuvintele cheie sunt prea multe se va plati mai mult pentru un trafic care nu are ca tinta produsul respectiv – va costa foarte multi bani si nu va avea rezultatul scontat.

Salveaza bani cu cuvinte cheie de mare impact
Foarte multi bani vor fi economisiti prin cumpararea unor termeni specifici. Cu toate ca traficul ar putea fi mai mic e mai bine sa ai trafic mic din partea unui public interesat exact de produsul oferit, decat o masa de oameni care vor ajunge sa plece de pe pagina atunci cand isi dau seama ca nu-i intereseaza produsul.

Reclame optimizate
Foloseste cuvintele cheie care au fost alese in momentul crearii reclamelor Pay per click. Este mai bine sa creezi mai mult de o astfel de reclama si apoi sa le urmaresti pentru a vedea care evolueaza mai bine. Google AdWords are o astfel de unealta de test (split tool). De asemenea, creeaza reclame care reflecta ceea ce asteapta cititorul atunci cand ajunge pe un site MLM.

Descopera care reclame afiliate produc rezultate
Introdu cuvintele cheie in cautarile organice si realizeaza reclame similare care sunt in legatura cu ele. Descopera care reclame de produse MLM genereaza rezultate si apoi foloseste-le ca un model pentru crearea de reclame.

Stabileste bugetul de publicitate
Google ofera o modalitate de a stabili un buget de publicitate pentru cat de mult se ia in calcul pe o zi de publicitate. Acest lucru previne depasirea limitelor si pierderea de bani in cadrul campaniilor.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar