celebrity

Celebrități care susțin companii de direct selling

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

celebrityFaima oamenilor este folosită de mult timp ca instrument de marketing pentru a crea asocieri cu mărci. Asemenea susțineri s-au dovedit eficiente în construirea credibilității unui produs. Voi cunoașteți celebrități care susțin companii de direct selling? Dacă nu, veți afla în continuare care sunt.

În funcție de strategia globală a companiei și de produs, personalitatea aleasă poate fi un star de cinema, un muzician, un model, un atlet sau chiar un fost politician, scrie World of Direct Selling, care a dezvoltat un material mai amplu pe acest subiect. Chiar dacă o companie operează în țări diferite, celebritatea aleasă nu trebuie să fie neapărat cunoscută internațional. În general, caracteristicile dorite sunt familiaritatea publicului țintă cu acea figură, încrederea acordată ei sau lui și atractivitatea. Deci, eficiența unui program de marketing cu celebrități depinde de găsirea imaginii potrivite pentru acel produs sau acea afacere și evident de executarea cu succes a programului. Stabilitatea și seriozitatea celebrității sunt foarte importante, de asemenea. Când toate piesele sunt puse cap la cap, asemenea campanii pot aduce beneficii uriașe. Pe de altă parte, există și eșecuri mari ce pot duce la ruinarea mărcii și imaginii companiei.

În timp ce anumite celebrități apar doar în cataloage, pe site-uri sau în campanii de print, implicarea altora poate fi mai amplă și pot include calitatea de ambasador sau „față” a mărcii pentru perioade lungi de timp.

Celebrități care susțin companii de direct selling

Industria de vânzări directe nu face excepție când vine vorba de folosirea acestui mijloc de marketing. Iată câteva exemple:

ACN
Probabil una dintre cele mai interesante celebrități cu care companiile de direct sellig au lucrat vreodată: Donald Trump. Compania a avut apariții în showurile sale TV, a promovat produsele ACN și a avut apariții remunerate pentru companie. Potrivit splinternews.com, Donald Trump a declarat că a fost plătit de ACN cu 1,35 milioane dolari.

Amway
Staruri de cinema ca Sandra Bullock și Teresa Palmer, jucătorul internațional de fotbal Ronaldinho, starul NBA Shaquille O’Neal și MVP-ul Super Bowl din NFL Kurt Warner se află pe lista celebrităților pe care Amway le-a ales.

Avon
Avon are o lungă istorie în acest sens și o lungă listă de celebrități cu care a colaborat. Faimosul jucător de baseball, Joe DiMaggio, și staruri precum Rosalind Russel, Claudette Colbert, Cher și Catherine Deneuve sunt doar câteva dintre simboluri cu care Avon a lucrat în trecut. Apoi, a fost rândul altor staruri internaționale ca Jacqueline Bisset, Julia Roberts, Fergie, Reese Witherspoon, Patrick Dempsey, Megan Fox, Salma Hayek și renumita jucătoare de tenis Maria Sharapova.

Herbalife
Fiind o companie care se ocupă predominant de nutriție, alegerile Herbalife au fost din rândul atleților. În acest context, Herbalife a lucrat cu doi dintre cei mai de succes fotbaliști din lume: Ronaldo și Messi. Înainte de ei Herbalife l-a avut endorser pe faimosul speaker motivațional și autor Jim Rohn.

LR Health & Beauty Systems
Compania de cosmetice din Germania LR a lucrat cu staruri pentru a-și promova în special parfumurile. Printre aceștia sunt Bruce Willis, Michael Schumacher, Heidi Klum și Karolina Kurkova.

Mannatech
Aceasta este altă companie care a ales să colaboreze cu atleți. Fosta jucătoare de baschet „Lady Magic” Nancy Lieberman este un astfel de exemplu. Pe lângă atleți, Mannatech l-a avut endorser și pe dr. Ben Carson, care acum este Secretarul Dezvoltării Urbane și a Locuințelor în administrația Trump.

Oriflame
Acest gigant european de direct selling nu are o listă lungă de celebrități internaționale, însă a lucrat cu nume cunoscute precum actrița Demi Moore și renumita jucătoare de tenis Caroline Wozniacki. Oriflame a mai lucrat de asemenea cu nume locale: Ezgi Moa în Turcia, Juliana în Africa și Huma Qureshi și Kalki Koechlin în India.

USANA
Acest ultim exemplu de companie a lucrat cu suficiente nume renumite din atletism și echipe sportive. Compania a fost de asemenea reprezentată de Dr. Oz drept Partener de Încredere.
Există mulți oameni în comunitatea direct selling care sunt categoric împotriva acestui tip de activități de marketing. Dacă o companie ar trebui să aloce un buget pentru activități ca atragerea de celebrități în loc să pună fondurile la dispoziția membrilor din teren nu reprezintă o discuție actuală. Aici întrebarea este cum alegi instrumentele potrivite de marketing și le pui în mișcare.

Știați ce trebuie să facă vedetele în China pentru a putea recomanda un produs?

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar