brand finance

Cele mai valoroase branduri în 2015

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 4,00 out of 5)
Se încarcă...

brand financePortalul braindirectory.com a dat publicităţii un top 500 al celor mai valoroase branduri în 2015.

Primele cinci locuri sunt neschimbate ca ordine faţă de 2014:

  1. Apple (valoare 126,8 miliarde dolari, calificativ AAA)
  2. Samsung Group (valoare 81, 7 miliarde dolari, calificativ AAA-)
  3. Google (valoare 76,68 miliarde dolari, calificativ AAA)
  4. Microsoft (valoare 67 miliarde dolari, calificativ AAA)
  5. Verizon ( valoare 59,8 miliarde dolari, calificativ AAA-)

 

Sunt prezente şi două companii de vânzări directe, Avon (în scădere, de la locul 194 în 2014, la 381 în 2015 – explicabil, dacă citim ştirea despre lupta sa pentru supravieţuire), cu o valoare a brandului de 3,897 miliarde dolari, calificativ AA+) şi o primă prezenţă în top 500, Natura, pe locul 483 (valoare brand 3,22 miliarde dolari, calificativ AAA-).

Oriflame nu prinde topul 500, cu o valoare a brandului de 1,038 miliarde dolari, calificativ AA+.

Sursa: braindirectory.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar