B-Statistics

Ce performanţe au avut în trimestrul I?

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

B-StatisticsAşadar, primul trimestru al anului s-a terminat şi acum avem rapoartele publice de la companiile de vânzări directe. Iată performanţele pe primul trimestru ale câtorva dintre cele mai mari companii de network marketing cu accent pe cifrele de creştere.

Aşa cum se vede în tabelul de mai jos, „giganţii” au raportat vânzări în scădere pe primul trimestru.

Avon

Vânzările au scăzut cu 18% comparativ cu trimestrul I – 2014. Deşi managementul Avon a declarat că „s-a reflectat o îmbunătăţire secvenţială faţă de trimestrele trecute”, numărul de reprezentanţi activi a scăzut şi el, cu 1%.

Tot managementul subliniază că în „constant dollars” situaţia nu este aşa de rea şi compania a înregistrat 1% creştere la nivel global.

După cum arătam într-un articol recent pe mlmnews.ro, America de Nord, ţara de baştină a firmei Avon constituie în continuare să fie o mare problemă. Vânzările au scăzut cu 18%, numărul de unităţi vândute a scăzut cu 25%, iar numărul de reprezentanţi activi a scăzut cu 17% faţă de trim. I – 2014.

Mai multe detalii despre performanţa Avon pe trimestrul I din 2015, aici.

Herbalife

Compania a raportat o scădere cu 12% a vânzărilor pe trimestrul I la nivel global. Totuşi, Michael O. Johnson, CEO Herbalife, este optimist, declarând: „Performanţa noastră pe primul trimestru a fost peste aşteptări.” Johnson a arătat că s-a înregistrat o creştere cu 4% în monedă locală a companiei.

Mai multe detalii, aici.

Nu Skin

Rezultatul la nivel de trimestru a Nu Skin a fost de -19%. Cea mai slabă performanţă a companiei a fost pe piaţa din China (-33%), urmată de EMEA (-27%).

„Afacerea noastră continuă să progreseze bine în timp ce ne pregătim să implementăm o serie de noi produse în a doua jumătate a anului.”

Truman Hunt, CEO Nu Skin

Pentru viitor, Nu Skin previzionează venituri de 540-560 milioane de dolari în trimestrul II, oricum mult mai mici decât acelaşi trimestru al lui 2014 (650 milioane de dolari).

Mai multe detalii, aici.

Oriflame

Compania a raportat o scădere a vânzărilor pe primul trimestru de 6%. Numărul consultanţilor activi a scăzut, în această perioadă, cu 1% (de la 3,5 milioane, la 3,4). Numărul de unităţi vândute a scăzut şi el, cu 8%.

Zona „CIS” a Oriflame, care cuprinde Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Georgia, Kazahstan, Kirghizstan, Moldova, Mongolia, Rusia şi Ucraina (în ordine alfabetică) a continuat să scadă, obţinându-se o scădere cu 30% pe primul trimestru.

„Condiţiile de piaţă la nivel macro se menţin foarte volatile în zona CIS şi înregistrăm o încetinire în Rusia. Dificultăţile în unele din pieţele noastre de bază sunt contrabalansate de performanţele frumoase din zone tari de creştere: America de Sud, Turcia, Africa şi Asia, ce reprezintă aproape 45% din vânzările grupului pe trimestrul I.”

Magnus Brannstrom, CEO Oriflame

Mai multe detalii, aici.

Tupperware

La fel ca alte companii, şi Tupperware se axează pe performanţa sa în monedă locală. Creşterea ei în dolari a fost de -12%. În valută locală, de +3%.

„Una peste alta, suntem relativ mulţumiţi de acest trimestru. Un număr însemnat de ţări au fost în creştere, dar altele ne-au dezamăgit.”

Rick Goings, preşedinte şi CEO Tupperware

„Campioana” dezamăgirilor a fost Indonezia (-6%), urmată de Franţa (-14%) şi Germania (-11%).

Pentru următorul trimestru, Tupperware se aşteaptă la o scădere a vânzărilor de 11-13% în dolari, comparativ cu trimestrul II din 2014.

Mai multe detalii, aici.

Sursa: worldofdirectselling.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar