Companiile de network marketing și reputația online

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

În contextul dezvoltării impresionante a social media, mulți oameni sunt înclinați să comunice liber pe Internet lucruri pe care nu le-ar spune în lumea „offline”, lucruri care, de asemenea, ajung la foarte mulți oameni. Iată de ce The World of Direct Selling a recurs la un grup de experți, punându-le întrebarea: În opinia dvs., reputația negativă online este o potențială amenințare la adresa companiilor de network marketing și, dacă da, ce e de făcut în acest sens?

Vedeți, mai jos, câteva răspunsuri:

Postările anonime, zvonurile defăimătoare sunt o adevărată provocare, din moment ce o dată postate pe Internet rămân „pentru totdeauna”. Aici companiile trebuie să folosească motoare de optimizare pentru a duce mesajele sale pozitive în topul căutărilor și să le coboare pe cele negative în pagina a doua sau mai jos. – recomandă un consilier juridic.

Asemeni unui foc, social media poate da energie afacerii, însă este complet impredictibilă și chiar distrugătoare dacă nu este urmărită (…) O comunicare deschisă este esențială și începe cu a ne respecta promisiunile față de clienții noștri. Poate duce la creșterea afacerii dacă este făcută corect. – Mari Daly, șef Departament de Marketing Nikken Europa.

O reputație negativă online este o amenințare pentru orice industrie, deoarece reflectă impresii și experiențe nefiltrate ale oamenilor. Totuși are influențe pozitive, inclusiv prin inducerea unei transparențe totale și ajutându-ne să îi identificăm pe cei cu un comportament lipsit de etică sau iresponsabil.  Este o ocazie de spune ce oferă industria noastră: recompensăm oamenii în funcție de munca făcută, oferim training și dezvoltare personală, ajutăm oamenii să își recupereze timpul și viețile. A conduce discuții pozitive nu este singura noastră soluție, dar e un punct foarte bun de pornire. Efectele vor fi cumulative, de durată, eficiente și oferă un punct de vedere autentic, echilibrat. – Cindy Droog, șef Relații cu publicul, Amway.

Dumneavoastră ce credeți? Cât de important este efectul reputației online? Sunt afectate companiile de network marketing de această reputație negativă online asemeni oricărei companii? Sunt afectate mai mult, oamenii fiind influențați astfel în decizia de a începe un parteneriat sau, o dată înregistrați ca parteneri independenți își pierd motivația, încrederea în companie? Cum ar trebui privite sau gestionate aceste postări? Dumneavoastră vă lăsați influențat de reputația online a unei companii? Scrieți-ne pe Forum.opv.ro.

 

Foto: reputationmanagementfirm.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Comentariile sunt inchise.

NEWSLETTER
* = câmp necesar