Ce este robotul de chat și cât de important este pentru o afacere MLM

Ce este robotul de chat și cât de important este pentru o afacere MLM

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Ce este robotul de chat și cât de important este pentru o afacere MLMBotchatul – sau robotul de chat – este angajatul perfect. Asta susține Adrian Ulmeanu, care dezvoltă astfel de programe de marketing messenger. El a exemplificat, pentru mlmnews.ro, aportul puternic al botchatului în dezvoltarea unei afaceri de tip MLM – 1618 potențiali colaboratori/clienți în 54 zile.

Potrivit lui Ulmeanu, Facebook Messenger Marketing va fi un canal uriaș de marketing pentru toată lumea – vânzători, antreprenori, directori MLM, consultanți, companii de comerț electronic, magazine diverse, personalități publice și celebrități, organizatori de evenimente și multe altele.

„Toată lumea poate beneficia de integrarea Facebook Messenger în strategia lor de marketing. Și, având în vedere cât de rapidă este dezvoltarea Marketing Messenger-ului, cu atât mai devreme, cu atât mai bine”, a declarat Ulmeanu. El consideră că Messenger Marketing va deveni singurul canal de marketing cel mai mare din lume în următorii 5-7 ani pentru că nevoia de colaboratori/clienți mai mulți implică și necesitatea de a fi în contact permanent cu ei, exact acolo unde sunt ei deja prezenți.

Messenger Marketing este o modalitate nouă și din ce în ce mai populară de a comunica cu (potențialii) colaboratori(i) și clienți(i). Iar toate graficele au demonstrat că acest canal de marketing se mândrește cu un angajament mai bun decât orice de până acum, fie că este e-mail, social media sau orice altceva.

Frumusețea Messenger Marketing-ului este că acum poți să faci toate lucrurile pe care ești obișnuit să le faci în eforturile tale de marketing și asta mult mai ușor și mai eficient. Când cineva îți trimite un mesaj, va fi adăugat automat la lista ta de abonați pentru robotul de chat, cu respectarea legislației în vigoare. Apoi, de acolo, poți să-l adăugi în lista de e-mail și să continui discuția și prin e-mail.

Poți să îi trimiți conținut despre afacerea ta, să îi vinzi produsele, să soliciți feedback și multe altele, totul nativ, în cadrul aplicației de messenger. Abilitatea de a adăuga butoane de apel la acțiune pe clic în cadrul mesagerului îți oferă libertatea de a personaliza messenger marketingul-ul pentru orice afacere.

Detalii complete despre botchat, utilitatea sa, despre marketing messenger și implementarea sa cu succes puteți afla de pe botchat.ro.

Sursa foto: Adrian Ulmeanu

Citește, pe aceeași temă, și Viitorul Marktingului: 5 Mega-tendințe de marketing în 2018

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar