Care este diferența între amatori și profesioniști în network marketing

Care este diferența între amatori și profesioniști în network marketing

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Care este diferența între amatori și profesioniști în network marketingCristian Onețiu, cofondator Life Care, face diferența între amatori și profesioniști în network marketing. El a explicat într-un episod de-al emisiunii sale, „The Start-Up Show”, difuzată pe canalul său de YouTube, cum să alegi mentorul potrivit.

Onețiu a expus în emisiunea sa 10 diferențe între liderii amatori și liderii profesioniști:

1. Amatorii nu știu clar ce vor, profesioniștii au o motivație clară, puternică, asumată
2. Amatorii sunt sceptici, profesioniștii au încredere în ei, în colaboratorii lor, în liderii lor, în brandul pe care îl reprezintă
3. Pentru amatori totul este despre ei, profesioniștii sunt întotdeauna orientați către cei din jur
4. Amatorii se folosesc de apropiați, profesioniștii se orientează pe colaboratorii și clienții care fac parte din grupul țintă
5. Amatorii le știu pe toate, profesioniștii învață permanent, testează, aplică gradual strategii validate
6. Amatorii se opresc din învățare, profesioniștii continuă să învețe specific industriei
7. Amatorii o văd ca pe o oportunitate de îmbogățire rapidă, iar profesioniștii o tratează ca pe o afacere
8. Amatorii folosesc social media pentru a pierde timp, profesioniștii folosesc social media pentru a identifica colaboratori potriviți
9. Amatorii schimbă săptămânal ceva în planul mare, profesioniștii rămân consecvenți planului, strategiei, stilului de leadership
10. Amatorii renunță ușor la visul lor, profesioniștii renunță ușor la suferința dificultăților pentru a-și urma visul

Pentru mai multe sfaturi utile și mici secrete din industria MLM, urmărește-l pe Cristian Onețiu pe canalul său de YouTube.

Iti place articolul? Da-i Share:

Comentarii (2)

  1. OnuV

    A uitat sa precizeze un punct important, domnul „maestru”… Amatorii se folosesc de mesaje subliminale, manipulatoare, prin care se urmareste sadirea in mintea adeptilor lor de respect, „supunere neconditionbata”, „sclavie”. Mesaje „mirosite” rapid de catre adevaratii profesionisti.

  2. Foarte tare articolul, multumesc pentru postare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar