Camera Internationala de Comert a revizuit Codul Vanzarilor Directe

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Pe 29 aprilie, a fost lansat noul Cod Internațional al Vânzărilor Directe. Dezvoltat de Camera Internațională de Comerț (CIC) în strânsă cooperare cu Federația Mondială a Asociațiilor de Vânzări Directe (WFDSA), acesta reprezintă baza de referință pentru vânzările directe la nivel mondial.

Codul vânzărilor directe este un instrument de autoreglementare, dar poate fi, de asemenea, utilizat de către instanțele de judecată ca un document de referință în cadrul legislației aplicabile. Codul CIC umple, de asemenea, vidul legislativ din țările în care nu există reglementări referitoare la vânzările directe.

Documentul a fost publicat prima dată în 1978 și revizuit ultima dată în 2007, cu această nouă versiune aducându-se la zi și Codul Consolidat CIC de Publicitate și Marketing, revizuit în 2011.

Vânzările directe, așa cum sunt definite de Codul CIC, se referă la vânzarea de produse direct către consumatori, în general, în casele lor sau în casele altora, la locul de muncă și în alte locuri, în altă parte decât locațiile de retail permanente, unde vânzătorul poate explica sau demonstra produsele.

Codul stipulează comportamentul responsabil față de consumatori, dar se referă, de asemenea, și la practicile de recrutare în industria vânzărilor directe.

Schimbări recente includ o secțiune privind vânzarea prin recomandări, care reglementează situațiile în care consumatorii nu ar trebui să fie determinați să facă o achiziție bazată pe ipoteza unei reduceri pentru recomandarea altor clienți.

Codul CIC solicită ca societățile de vânzări directe să comunice conținutul acestuia vânzătorilor lor direcți și ca respectarea standardelor codului să fie o condiție pentru aderarea la sistemul de distribuție al companiei.

Codul International al Vanzărilor Directe – textul integral

Sursa: Financial

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar