organicare

Calivita – 20 de ani în România

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,50 out of 5)
Se încarcă...

Evenimentcal1 de instruire Calivita sâmbătă, 13 iunie, la București. Peste 60 de persoane, din mai multe orașe, unele chiar la distanță mai mare de Capitală, au participat la un eveniment interactiv, al cărui format a fost instituit în urmă cu doi ani de către companie pentru a veni în sprijinul partenerilor independenți. De la distanța cea mai mare a sosit însuși directorul Calivita România, Dan Fetescu, care a venit din Timișoara pentru a transmite direct o serie de informații tehnice.

Pe lângă noutăți și promoții sau trecerea în revistă a instrumentelor pe care compania le pune la dispoziția partenerilor (inclusiv diferite tipuri de evenimente și Calivita Business Academy), remarcăm atmosfera deschisă și interactivă menținută pe tot parcursul zilei, astfel încât partenerii să își poată găsi răspunsuri și socal3luții la situațiile pe care le întâlnesc în mod curent în piață, dar și referitor la modalitățile de a-și dezvolta afacerea la nivelul următor.

Un accent deosebit a fost pus de Dan Fetescu pe dinamica pieței și pe faptul că pentru a performa trebuie să te reinventezi și să faci diferența. De asemenea, a fost subliniat sprijinul pe care îl pot aduce internetul, rețelele de socializare și aplicațiile online atât pe partea de comunicare și marketing, cât și pe partea de monitorizare și dezvoltare a afacerii de network marketing.

Având 20 de ani de activitate în România, Calivita dovedește un grad ridicat de adaptabilitate (spre exemplu, trei sferturi din înregistrările de noi parteneri se fac online), dar și de retenție, înregistrându-se o revenire la a doua comandă la peste 60% din clienți. E un motiv de mândrie pentru mine, a declarat Dan Fetescu, faptul că avem clienți de 5, 10 și chiar de 20 de ani care revin mereu cu comenzi.

cal2Intervenții au mai avut Iulian Dragne, Triplu Palm Manager, și Ionela Bădilă, Silver Palm Manager, pe tema marketingului în rețea și a construcției de rețele, dar și Mariana Daia, Triplu Palm Manager, care readus publicului mirosul copilăriei și al unei vieți sănătoase, și Victoria Voicu, Star Manager, care a crescut energia participanților, arătând cum totul poate fi mai ușor cu energia potrivită.

Evenimentul a avut, desigur, și un moment dedicat recunoașterilor partenerilor calificați la noi niveluri de carieră, dar și lansări și chiar… degustări de produse noi. Menționăm aici  Gravital Juice, un amestec de piure și suc din patru superfructe provenite din culturi organice – graviola, aloe vera, mangostan și nopal -, recomandat celor care vor să combată inflamațiile sau să sprijine terapia antivirală, antibacteriană și antifungică cu un adjuvant natural.organicare

Noua gamă de îngrijire personală OrganiCare  conține substanțe active procesate direct din culturi organice, acestea fiind în principal: aloe vera, uleiul de măsline, uleiul din germeni de grâu, lavanda, rozmarinul și untul shea. Primele produse din această gamă – loțiunea de corp, gelul de duș, șamponul și balsamul OrganiCare – au ajuns deja la clienți, urmând să fie introduse și pastele de dinți.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar