Bd3rD0BCYAENh8_

BMW recompensă de la Mary Kay. Negru, nu roz

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Bd3rD0BCYAENh8_În noul face-lift al companiei de cosmetice Mary Kay, se încadrează și achiziția de BMW 320i negru pentru distribuitorii de succes aflați pe al doilea nivel de carieră. El nu înlocuiește Cadillac-ul roz de pe vremea bunicii, ci Mustang-ul negru care era până acum oferit pentru acest nivel. BMW-ul a fost prezentat la o reuniune de vânzări din New Orleans.

Din 1969, de la începutul programului de recompensare cu mașini, Mary Kay susține că peste 100.000 de consultanți au câștigat utilizarea unei mașini sau au optat pentru recompensa în numerar.

Această recompensă presupune clificarea la nivelul „Grand Achiever”, mai exact un consultant trebuie să-și construiască o echipă de 12 membri și să producă un rulaj minim de 18.000 de dolari în termen de patru luni. Asta înseamnă 4.500 de dolari în medie pe lună, dar constructorul de echipă poate contribui doar cu 4.000 de dolari din cei 18.000 ceruți.

Când primesc mașina, ei nu o dețin de fapt și nici nu pot să o păstreze dacă echipa nu îndeplinește obiectivul stabilit în fiecare lună care urmează. Cei care își realizează nivelul de vânzări, își schimbă mașina la fiecare doi ani cu un nou contract de leasing. Mary Kay denumește aranjamentul ‘Co-Leasing’.

Cum o nouă forță de vânzări de femei din ce în ce mai tinere a aderat la Mary Kay, mașinile sportive devin mai atractive pentru consultanții tineri. Cu toate acestea, după cum spune și un veteran al companiei, este puțin probabil ca modelele sport negre să înlocuiască simbolicul Cadillac roz.

Astfel, nici Bruce Springsteen nu va trebui să modifice versurile melodiei ‘Pink Cadillac’☺

Sursa: Bloomberg

 

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar