Baby boomers - 5 lucruri de știu ca să îi câștigi

Baby boomers – 5 lucruri de știut ca să îi câștigi

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Baby boomers - 5 lucruri de știu ca să îi câștigiMarketingul care țintește segmentele de populație pe criterii de vârstă dă tot mai multă atenție generației baby boomer, care cuprinde persoane cu vârste între 53 și 71, dar și a adulților care se îngrijesc de aceștia.

Baby boomers-i sunt abundenți, afluenți și mult mai interesați de tehnologie decât ați putea crede. Au muncit din greu toată viața pentru tot ceea ce au. Sunt mai sănătoși și mai atrăgători decât erau părinții lor la aceeași vârstă și sunt foarte interesați de bunăstarea lor.

Baby boomers sunt un public mare

Baby boomers-i reprezintă unul dintre cele mai mari segmente de consumatori deci orice om de marketing ar trebui să dea atenție strategiilor de marketing eficiente în cazul lor. Studiile de generație arată că aproximativ 70 de milioane de oameni intră în categoria baby boomers. Generația baby boomer este cel mai mare segment de consumatori, cu o cotă de piață de 40%.

Baby boomers sunt o generație afluentă

Angajatorii care caută candidați muncitori încă îi pot găsi în rândurile generației baby boomer. Baby boomers-i au renumele de fi sârguincioși, oameni care au economisit și cheltuit inteligent.
Potrivit studiilor de specialitate, generația baby boomers controlează aproximativ 70% din venitul dispensabil din SUA. În plus, ei sunt favoriți în a câștiga și mai mult. După moartea părinților lor, studiile preconizează că baby boomers-i vor moșteni aproximativ 13 trilioane de dolari.

Baby boomers sunt mai interesați de tehnologie decât crezi

Baby boomers-i își aduc aminte momentul în care a fost prima dată introdus televizorul alb-negru și cel color pentru larg consum. Este important pentru oamenii de vânzări care țintesc această generație să își aducă aminte că baby boomers-i au crescut cu tehnologia pe parcursul ultimelor zeci de ani. Sunt mai obișnuiți cu tehnologia decât ai crede și o folosesc în moduri diferite decât o fac milenialii.

Generația baby boomer își petrece la fel de mult timp online pe cât o face în fața televizorului. S-ar putea să fiți uimiți de faptul că 96% dintre baby boomers-i folosesc motoare de căutare, 95% folosesc e-mailul, iar 92% mai degrabă își fac cumpărăturile online decât în magazine și malluri.

Aproximativ 60% dintre baby boomers-i își petrec timpul citind bloguri și articole online ca sursă de informare, iar aproximativ 70% urmăresc video-uri despre produse și servicii. Dacă vrei să îți faci promovare pe platformele de social media, vei găsi un public activ de baby boomers pe Facebook, unde postează știri și fotografii cu nepoții lor și cele mai recente vacanțe.

Baby boomers sunt generația EU

Baby boomers-i sunt considerați a fi generația EU datorită atitudinii lor individualiste, axată pe sine. Vârstnicii își doresc să fie cât mai independenți cu putință. Îngrijirea la domiciliu le permite să aibă libertate în timp ce își păstrează demnitatea. Îngrijitorii adulți și tutorii vor să poată să își îngrijească părinții și să lucreze în același timp, să se bucure de timp cu familiile lor și să se mai și distreze din când în când. Îngrijirea la domiciliu le permite să își îndeplinească responsabilitățile și să și aibă grijă de ei înșiși.

Baby boomers sunt sănătoși și activi

O mare majoritate de baby boomers se află în stadiul de dinaintea pensionării. Încă lucrează full-time sau part-time și de-abia așteaptă să se bucure de viață fără responsabilități. Muncesc din greu pentru a-și plăti ipotecile și alte datorii și pentru a-și maximiza investițiile. Este prudent să dăm atenție caracteristicilor acestei generații în marketing. Sunt în căutare de îngrijire la domiciliu care este de încredere din toate punctele de vedere și care are un cost rezonabil.

Baby boomers-i sunt mai preocupați de sănătatea lor decât părinții lor. Tehnologia medicală le permite să trăiască mai mult și mai sănătos. Spre deosebire de părinții lor, care doreau să se relaxeze la pensionare, generația baby boomer vrea să iasă în lume și să facă tot ceea ce au visat să facă. Mulți vârstnici pot rămâne activi cu un anumit ajutor din partea unui îngrijitor la domiciliu.

Mulți oameni încep să vadă vârsta de 50 ani ca fiind noul 40. Baby boomers nu se consideră o populație în vârstă încă. Termeni ca în vârstă sau vârstnici sunt un mare afront pentru ei, însă nu îi deranjează atât de mult termenii seniori sau cetățeni seniori.

Datorită mărimii populației baby boomer, aproape fiecare industrie are un public în acest sector. Când publicul țintă este generația baby boomer, este important să înțelegem cine sunt, de unde vin și unde speră să se afle în viitor pentru a fi cât mai siguri că le putem capta atenția asupra afacerii noastre.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar