brand_finance_cosmetics_50_2014_infographic

Avon și Oriflame, în topul celor mai valoroase branduri cosmetice în 2014

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

brand_finance_cosmetics_50_2014_infographicÎn topul celor mai valoroase branduri de cosmetice realizat de Brandirectory, pe primul loc s-a clasat L’Oreal, cu o valoare a brandului de 10,8 milioane de dolari, urmat de Avon, cu 6,4 milioane de dolari.

Pe pozițiile imediat următoare se găsesc numeroase branduri pentru mass market, între care Pantene, Nivea, Dove și Garnier.

Avon a avansat de pe poziția a 6-a deținută în 2013, iar Oriflame, de pe locul 31 ocupat în 2013, a ajuns anul acesta pe poziția 24 (brandul fiind valorizat la 1,4 milioane de dolari). O a treia companie de vânzări directe, mai puțin cunoscută în România este, de asemenea, prezentă în top: compania braziliană Natura ocupă poziția 17, urcând anul acesta 4 locuri în clasament față de anul trecut.

Brandirectory mai prezintă și Top 5 companii deținătoare ale celor mai valoroase portofolii de brand-uri:

L’Oreal, Procter&Gamble, Unilever, Estee Lauder și Johnson&Johnson.

Sursa:  Brandirectory.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar