avon20logo

Avon s-a retras din Asociația americană a Companiilor de Vânzări Directe

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Avoavon20logon Products a părăsit asociația profesională la a cărei fondare a ajutat în urmă cu aproape 50 de ani, publicând ulterior, pe site-ul său, o scrisoare deschisă adresată celorlalte companii membre.

„Această decizie vine  după o analiză atentă și mai bine de un an de discuții pe această temă”, scrie Vicepreședintele Cheryl Heinonen, în scrisoarea deschisă.”Două lucruri au stat la baza acestei decizii: Suntem de părere că agenda Asociației este mult prea concentrată pe problemele câtorva branduri specifice, mai degrabă decât pe provocările la nivel de industrie. Credem că acel Cod de etică al Asociației americane a companiilor de Vânzări Directe necesită modificări pentru a reflecta mai bine starea actuală a industriei în SUA.”

Vezi scrisoarea deschisă către celelalte companii din Asociație

Joe Mariano, Președintele Asociației, s-a declarat dezamăgit de decizia companiei Avon: „Asociația este mult mai bine echipată pentru a aborda provocările și oportunitățile din industria noastră, atunci când toate companiile noastre membre stau împreună.” Dezamăgirea lui Joe Mariano este cu atât mai mare cu cât, potrivit declarațiilor  sale, compania nu a propus nicio shimbare și nu a solicitat nicio discuție în acest sens în cadrul Asociației.

Avon a raportat venituri de aproape 10 miliarde dolari la nivel mondial anul trecut, din care 88% au venit de peste hotare. Noua decizie vine în plină perioadă de schimbări la Avon. Directorul financiar Kimberly Ross a demisionat pe fondul eforturilor continue de restructurare a companiei (a concediat aproximativ 1.250 de angajați din decembrie).

Revista americană de specialitate Direct Selling News comentează: „Putem cel mult să ghicim motivele pentru care Avon a decis să părăsească organizația cea mai mare care susține modelul vânzărilor directe la Washington. Dar plecând într-un mod care ridică atâtea întrebări, compania a reușit ca, cel puțin momentan, să mențină atenția pe factori externi în condițiile în care criticii industriei caută slăbiciuni ale comunității. Iar acesta este un deserviciu adus tuturor, inclusiv miilor de reprezentanți Avon pe care compania spune ca vrea să îi protejeze.”

De asemenea, Direct Selling News semnalează că Avon rămâne în WFDSA, în organizația mondială de profil, în condițiile în care aceasta are un Cod de etică mai flexibil (astfel încât să fie aplicabil legislațiilor din diferite țări) decât cel al Asociației din SUA.

În România, Avon este membră a Asociației Companiilor de Vânzări Directe – ACVD.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar