Avon

Avon Products pierde teren pe Nasdaq. Cât a scăzut într-o singură lună

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

AvonAvon Products, Inc. se confruntă cu probleme ce par a fi destul de serioase, reiese dintr-un raport publicat recent de Zacks, o firmă independentă de cercetare din domeniul acțiunilor bursiere. Potrivit raportului, intitulat Avon Products cade 30% într-o lună: Este acesta doar începutul?, cauza principală a scăderii cu 30% pe Nasdaq o reprezintă re-orientarea distribuitorilor către alte oportunități, nemulțumiți de planul de compensare și structura suportului care nu au mai ținut pasul cu industria.

Concluzia Zacks: Este indicat să păstrați distanța de acțiuni dacă succesul Planului de transformare al companiei anunțat în 2016 nu începe să se reflecte în performanța companiei.

Retailerul Avon Products, Inc. AVP pare a trece printr-o fază dificilă de ceva timp

Acțiunile companiei au atins cel mai scăzut nivel din ultimele 52 de săptămâni, ajungând la 2,50$. Scăderea calculată, de aproape 30% într-o lună, este cauzată de rezultatele extrem de slabe ale companiei înregistrate în sfertul al doilea al anului 2017 (SQ – second quarter), față de cele din aceeași perioadă a anului trecut.

Planul de Transformare – O strategie de revigorare?

Concentrarea riguroasă și progresul rapid în ceea ce privește implementarea Planului de Transformare ar putea fi cheia revenirii și revigorării companiei.

Avon se află în cel de-al doilea an, din trei, al Planului de transformare anunțat în ianuarie 2016. Acest plan se axează, în principal, pe investiții în creștere, structura costurilor în creștere și îmbunătățirea flexibilității financiare.

Aflată la jumătatea drumului cu Planul de transformare, Avon înregistrează progrese semnificative comparativ cu țintele stabilite – structura costurilor în creștere și îmbunătățirea flexibilității financiare.

Pentru 2017, managementul Avon preconizează reduceri ale costurilor de 230 milioane de dolari, inclusiv cele estimate pentru 2016 și anul în curs. În acest moment, compania consideră că reducerile realizate în prima jumătate a anului arată că se află pe drumul cel bun pentru îndeplinirea obiectivelor pe 2017.

Ținând cont de investiția în creștere, managementul Avon plănuiește să pompeze aproximativ 350 milioane de dolari pe o perioadă de 3 ani, inclusiv 150 milioane în vânzări sociale și media, precum și 200 milioane dolari în dezvoltarea serviciilor și tehnologia informației. Aceste cheltuieli au ca scop, în principal, sprijinirea generală a reprezentanților Avon.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar