2013 Avon Communications Awards: Speaking Out About Violence Against Women March 7, 2013 - United Nations Headquarters, New York, N.Y., United States

Avon, in cursa contracronometru pentru a ramane pe piata

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

2013 Avon Communications Awards: Speaking Out About Violence Against Women March 7, 2013 - United Nations Headquarters, New York, N.Y., United StatesCompania de cosmetice calculează de zor alternative strategice, inclusiv o eventuală vânzare a afacerii din America de Nord, potrivit unui raport.

„Ding Dong, Avon a aici” se auzea peste tot zeci de ani în SUA, vestind sosirea unei „Avon Lady” care vinde produse de înfrumuseţare „door to door”.

Numai că, potrivit unui raport al Wall Street Journal, aceasta pare să fie de domeniul trecutului în America de Nord, din moment ce compania de vânzări directe ia în calcul, în lupta sa pentru supravieţuire, aşa-numite „alternative strategice”, inclusiv vânzarea, de către compania din New York, acum în vârstă de 129 de ani, a afacerii sale în piaţa „de acasă”.

Odată cea mai mare companie de vânzări directe din lume, Avon a căzut în ultimii ani, în special în America de Nord. În 2014, beneficiile acestei pieţe au scăzut cu 18%, la 1,2 miliarde, prăbuşindu-se, astfel, la jumătate din ce a obţinut în 2007. Iar ce este şi mai îngrijorător pentru o companie care depinde în totalitate de reprezentanţii săi de vânzări, numărul de „Avon Ladies” care vând produsele sale a scăzut „acasă” cu 18%. La nivel global, nivelul forţei sale de vânzări a scăzut pentru al cincilea an consecutiv.

Raportul WSJ apare la trei ani după ce Avon a refuzat o preluare, contra 10.7 miliarde de dolari, de către mai micul său rival, Coty Inc.

Sursa: fortune.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar