Avedisco

Vânzările directe în Italia: creștere de 20% comparativ cu primul trimestru al anului trecut

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

AvediscoAvedisco, Asociaţia de Vânzări Directe şi Servicii pentru Consumatori, confirmă succesul vânzărilor directe în centrul Italiei: sunt peste 28.000 de distribuitori în Toscana, Lazio, Umbria şi Marche, care lucrează pentru companiile asociate în Avedisco, pentru o cifră de afaceri totală de aproape 104 milioane de euro. Vânzările directe se dovedesc o piaţă anticiclică în raport cu tabloul general al economiei naţionale,  un sector care oferă oportunităţi profesionale şi perspective strălucite în carieră.

Lazio este regiunea cu cele mai mari procente în termeni de valoare ocupaţională, cu circa 11.000 de adepţi ai vânzărilor directe, 6,1%, şi o valore facturată de 4,4% din totalul datelor transmise de toate provinciile regiunii. Urmează Tocana, cu 10.000 de persoane (5,9% din totalul asociaţilor) care au ales să îmbrăţişeze această activitate, cu o cifră de afaceri de 9,6% din total şi Marche, cu 6.000 de distribuitori, 3,5% din Avedisco, şi o cifră de afaceri de 2,7% din total. Ultima, dar nu cea mai puţin importantă, este Umbria, cu 1.000 de distribuitori în regiune şi o cifră de afaceri reprezentând 1,6% din totalul asociaţiei.

Trendul pozitiv este reflectat de Avedisco şi la nivel naţional. Cifrele anunțate de Asociație în primul trimestru arată o creştere a afacerilor de 19,88% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi o sporire de 19,28% în ceea ce priveşte sfera ocupaţională, cu 178.000 de profesionişti. Un sector care se dovedeşte real şi care se transformă într-un adevărat pilot pentru economia italiană.

„Vânzările directe constituie un model de business din ce în ce mai apreciat de consumatorii care răsplătesc în mod constant calitatea produselor şi profesionalismul agenţilor, construind o adevărată relaţie de încredere”, consideră Giovanni Paolino, preşedintele Avedisco. „Companiile care fac parte din asociaţia noastră oferă servicii şi oportunitatea de a lucra transparent, ceea ce contribuie la combaterea punctuală a crizei economice italiene, care nu pare complet depăşită”.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *