Au fost anunțați finaliștii concursului #beauty20 Awards

Mary Kay, printre finaliștii concursului #beauty20 Awards

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Au fost anunțați finaliștii concursului #beauty20 AwardsAu fost anunțați finaliștii concursului #beauty20 Awards pentru ediția din 2018. Compania de vânzări directe Mary Kay se numără printre finaliștii concursului la 3 categorii din 5, și anume la cea mai bună folosire a Facebookului, brandul cu cel mai bun website e-commerce și la cea mai bună folosire a social media de către un brand de frumusețe.

Premiile #beauty20 au ca scop premierea celei mai revoluționare inovații de către o companie de beauty în domeniul marketingului digital. Ceremonia de decernare a premiilor, care coincide cu summitul INNOCOS din Miami, va avea loc pe 4 februarie a.c., la SLS South Beach Hotel. Sesiunea de votare este deschisă în prezent și se va închide pe 20 ianuarie.

„Premiile #beauty20 sunt extrem de competitive, iar calitatea candidaților de anul acesta a fost foarte ridicată. Doresc să îi felicit pe oamenii și organizațiile care au ajuns până în acest punct al competiției”, a declarat Irina Kremin, director de conferință al INNOCOS.

Lista finaliștilor #beauty20 Awards

Cea mai bună folosire a Instagramului

• Hynt Beauty
• La Mer
• Oribe Hair Care
• OUAI Haircare
• Soap & Glory USA

Cea mai bună folosire a Facebookului

• eSalon
Mary Kay
• Pravana
• Wet n Wild
• Wunder2

Brandul cu cel mai bun website e-commerce

• BeautyKind
• Curology
• eSalon
• Face Halo
Mary Kay

Cea mai bună folosire a social media de un startup de beauty

• Cotarde
• Foreo
• Made in Youthland
• Prismologie
• Skinfix

Cea mai bună folosire a social media de un brand de beauty

• Annmarie Skin Care
• Curlsmith
Mary Kay
• OFRA Cosmetics
• Pravana

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar