Tupper_TAB2358-neu2

Asociaţia de Vânzări Directe din Germania se dezvoltă: 12 membri în 12 de luni

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Tupper_TAB2358-neu2Asociaţia de Vânzări Directe din Germania (BDD) a cunoscut o creştere puternică în ultimele 12 luni. 12 noi membri sunt reprezentaţi de BDD, asociația stabilind astfel și un nou record, cu 44 de companii membre.

Motivul pentru interesul crescut, în opinia președintelui Asociației, Jochen Acker, ţine de deciziile structurale. „BDD şi-a crescut semnificativ atractivitatea pentru companiile de vânzări directe inclusiv prin cooperarea cu Universitatea din Mannheim şi un mediator online. În plus, asociaţia a lansat conceptul de membri de probă, cu reducerea la jumătate a taxei de acceptare şi a taxei anuale pentru companiile noi şi eliminarea barierei de intrare”, a spus Acker.

BDD a început activitatea cu membrii de probă acum doi ani, pentru a facilita în special primirea tinerelor firme. Orice companie de vânzări directe poate aplica să devină membră a asociaţiei, indiferent cât de mare este sau când a fost fondată. Înainte, era necesar ca o companie de vânzări directe să fi fost activă cel puţin doi ani pe piaţa germană, înainte de a fi primită în BDD.

„Cu această primire de probă ca membru, arătăm că Asociaţia poate ajuta firmele aflate la început, cu consultanţa pe care o oferă şi reţeaua de experţi cu mare experienţă în vânzări directe”, spune Jochen Clausnitzer, Managing Director BDD. În plus, asociaţia oganizează anual un seminar pentru antreprenorii interesaţi de domeniul vânzărilor directe. Următorul va avea loc la Berlin, pe 17 noiembrie 2016.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *