angela cretu

The World of Direct Selling: Interviu cu Angela Creţu

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

angela cretuDespre românca de la Avon am mai scris în paginile MLM News. Dacă nu vă amintiți, Angela Creţu a absolvit Universitatea Bucureşti în 1997 şi London Business School în 2007. În noiembrie 1998, ea şi-a început cariera la Avon România, ca director de vânzări. În 2007, a devenit vicepreşedinte Avon pentru sud-estul Europei & România, conducând un grup de zece ţări. Apoi s-a mutat la sediul central Avon din New York, ca vicepreşedinte mondial pe Business Model Innovation. Acum este vicepreşedinte Avon pentru Africa şi Orientul Mijlociu şi manager general pentru Turcia.

Recent, Angela Crețu a acordat un interviu pentru  World of Direct Selling, din care vă oferim câteva fragmente.

Au trecut doi ani de la precedentul interviu, luat ca urmare a numirii în Turcia. Care au fost provocările majore în acest timp la Avon Turcia, dar şi în Turcia, în general?

Ţelul nostru a fost să înţelegem dinamica de pe piaţă şi să folosim toate resursele necesare pentru a întări poziţia Avon ca o marcă emblematică pentru produsele de frumuseţe şi să dinamizăm mişcarea de emancipare a femeilor în Turcia. Cea mai mare provocare a fost să dirijăm transformarea într-un macrounivers care a devenit destul de volatil anul trecut, dar, cu experienţa noastră solidă şi rămânând fideli viziunii noastre, am trecut cu succes de acea perioadă.

Când v-am întrebat despre principalele zone pe care vreţi să le cuceriţi înaintea altora, mi-aţi spus, „Noi urmărim să ne întărim poziţia de canal social de vânzări de produse de frumuseţe şi vrem să transformăm Avon într-o alegere convingătoare pentru «Ea» în lumea modernă”. Cum evaluaţi performanţele Avon Turcia în această direcţie?

Am traversat o transformare uluitoare şi pe măsură ce drumul nostru continuă, mă simt foarte mândră de ceea ce noi am reuşit până acum.

Ne-am modernizat modelul de servicii, mărind acoperirea la nivelul întregii ţări şi îmbunătăţind serviciile, am creat un acces total la experienţa Avon, crescându-ne prezenţa media şi creând aplicaţii îmbunătăţite, adaptate la prezent, care permit testarea produselor noastre în timp real. Ca idee de marketing, am obţinut cel mai mare portofoliu şi locul întâi în inovaţie în industria locală a frumuseţii şi ne-am folosit întreaga experienţă pentru a ne exprima mai bine identitatea: Frumuseţe pentru un scop.

Pentru noi, frumuseţea este o călătorie, iar capacitarea femeii este destinaţia. Limpezimea misiunii noastre a fost ghidul pentru orice pas pe care l-am făcut în Turcia.

De la ultimul nostru interviu, am lansat o campanie locală împotriva violenţei în familie, în acelaşi timp continuându-ne lupta împotriva cancerului la sân, am donat pentru aceste cauze mai bine de 10 milioane de lire turceşti (3,1 milioane euro).

Mai mult decât atât, am obţinut certificatul Kagider pentru egalitatea de gen şi am fost recunoscuţi ca având un rol de angajator model pentru femei.

Privind în urmă, de ce credeţi că Avon şi-a stopat creşterea în Turcia cu câţiva ani în urmă şi de ce a revenit pe calea cea bună acum?
 
Este totul legat de efortul de a recâştiga legătura „Ei” cu brandul şi experienţa Avon, dincolo de toate, şi noi am înţeles clar că pasiunea şi implicarea clienţilor şi distribuitorilor nu trebuie considerate garantate dinainte. Opt din zece femei au cumpărat produse Avon anul trecut, dar nu a fost zi în care eu şi echipa mea să nu ne întrebăm ce trebuie să facem pentru ca ele să continue să cumpere şi mâine. Cred că ne-am concentrat din nou pe valorile fundamentale înalte ale vânzărilor directe şi am pus reprezentanţii înapoi în centrul afacerii noastre.

Recent, aţi câştigat premiul „INNOCOS 2016 Innovation Leader of the Year” în marketing. Felicitări! Ce aţi vrea să spuneţi despe această distincţie?
 
InnoCos este un prestigios summit pe Global Beauty Innovation şi am fost foarte mândră să primesc un premiu care recunoaşte eforturile Avon de a combina frumuseţea cu emanciparea într-un model modern de vânzări sociale.

Ultima întrebare se referă la relaţiile cu Asociaţia de Vânzări Directe. Avon a părăsit Asociaţia de Vânzări Directe din SUA şi Seldia din Europa. Va continua Avon să susţină asociaţia în Turcia?

Sunt activ implicată cu Asociaţia de Vânzări Directe locală şi cred cu tărie în parteneriatul nostru semnificativ. Lucrez foarte bine cu colegii de mei de vânzări directe şi suntem conectaţi în misiunea noastră de a contribui atât social, cât şi economic la succesul Turciei.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar