Amy Robinson, DSA: În timpul recesiunii oamenii cheltuiesc banii puțin diferit

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Companiile de network marketing o duc bine pe timp de criză. Acest lucru este deja evident, iar cifrele vorbesc de la sine. Care e explicația? Iată cum vede lucrurile Amy Robinson, Chief Marketing Officer – Direct Selling Association, într-un interviu acordat recent State Impact Idaho.

În perioade de criză economică, oamenii se tem să nu își piardă slujbele sau caută și alte surse de venit. Network marketingul este un domeniu flexibil, poți să faci munca în timp ce îți cauți un job, poți să o faci în paralel cu un job, part-time sau full time. Majoritatea partenerilor independenți alocă acestui proiect până în 10 ore pe săptămână. Flexibilitatea este cheia, dar în aceste perioade de criză oamenii spun că e un domeniu pe care trebuie să-l încerce
. – explică Amy Robinson.

Cum se explică cererea pentru produsele acestor companii în condițiile în care în ultimii ani oamenii au cheltuit mai puțin?

Este interesant de urmărit cum își fac cumpărăturile oamenii în timpul recesiunii. Cu siguranță vor cheltui în continuare bani. Doar că îi cheltuiesc puțin diferit. – spune Amy Robinson, care dă și exemple: În majoritatea cazurilor, când femeile vor să își reducă cheltuielile lasă la urmă cosmeticele, deci întotdeauna veți găsi femei care cumpără cosmetice. Cel mai probabil vor fi în căutarea unui nou brand. Faptul că o prietenă le invită la o prezentare de cosmetică poate fi o bună ocazie să găsească un nou brand care să le placă.

Iti place articolul? Da-i Share:

Comentariile sunt inchise.

NEWSLETTER
* = câmp necesar